eMag Marketplace, platforma prin care alti retaileri parteneri isi vand produsele, a ajuns sa contribuie cu 20% la afacerile totale ale eMag, iar in urmatorii doi-trei ani procentul se va dubla, a declarat, pentru News.ro, directorul general al eMag, Iulian Stanciu.

Platforma eMag Marketplace, care a ajuns in februarie la 1.000 de magazine partenere, are in oferta 13.000 de branduri si 1.100 de categorii listate, care acopera o gama larga de produse, de la telefoane, electronice, electrocasnice si jucarii, pana la produse de casa si gradina, mobila, cosmetice sau articole sportive.

”Am ajuns la un ritm de 100 de parteneri noi in fiecare luna, iar, prin dezvoltarile pe care le vom face, viteza de integrare va creste. Avem magazine partenere care au inceput afacerea special pentru a vinde prin Marketplace, altii au cresteri de peste 50% de cand au intrat in platforma”, explica Iulian Stanciu.

Pe termen mediu, managerul se astepata ca platforma de intermediere pentru magazine partenere sa ajunga la 35-40% din totalul vanzarilor generate de retailerul online, iar cresterea va fi sustinuta si inestitii in tehnologie si de cresterea brandului eMag.

Investitiile realizate de eMag in Marketplace, in ultimii cinci ani, au depasit patru milioane de euro si au vizat achizitia de hardware si dezvoltarea platformei pentru integrarea rapida a magazinelor partenere. Platforma atrage lunar 100 de noi parteneri, in medie.

Citeste si:
Stanciu, eMAG: Tendinta preturilor va fi una de crestere
Stanciu, eMAG: Tendinta...

”Totul a fost dezvoltat de noi intern. Avem peste 20 de milioane de vizite, lunar, pe eMag. Produsele listate de catre selleri prin Marketplace sunt integrate cu produsele operate direct de eMag si nu avem cum sa separam traficul. Intr-o vizita sunt vizitate mai multe tipuri de produse”, mai spune Iulian Stanciu.

Construita asemenea unui mall, platforma Marketplace ofera posibilitatea fiecarui magazin partener sa isi stabileasca singur conditiile comerciale, taxele de livrare, politica si taxele de retur.

Fondat in 2001 de antreprenori romani, eMag este prezent si in Bulgaria, Ungaria si Polonia. In 2017, Stanciu estimeaza ca vanzarile generate de toate cele patru tari, inclusiv Marketplace, vor atinge pragul de un miliard de euro.

Dante International, compania care administreaza eMag.ro, a avut vanzari de circa 280 de milioane de euro in 2014, potrivit raportului financiar publicat pe site-ul Ministerului de Finante.

Citeste si:
eMag, investitii de milioane de euro, "dar educatia ramane de baza"
eMag investeste 65 mil. euro...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea eCommerce »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
eMAG implementeaza rating pentru selleri si introduce eMAG Ads