Retailerii ar trebui sa foloseasca Analytics sau orice alt instrument care sa le analizeze datele despre clienti, a declarat Elisabeta Moraru, industry manager la Google, in cadrul EcomtTEAM, eveniment de comert electronic si marketing digital organizat de wall-street.ro.

“Daca as fi un magazin online, as folosi Analytics. Neaparat. Sau orice alt instrument de analiza a datelor din jurul meu. Pe de alta parte, in zona de AdWords, as insita foarte mult pe zona de video. Foarte mult. Ma refer la reclame pe YouTube, dar si de pune video de pe site-ul meu pe YouTube. Daca ne referim la Truw View, in Romania avem acel buton <<Skip ad”, care in alte tari nu exista. Dar, pentru ca in Romania exista, m-as folosi de primele 5 secunde. In acest timp este trebuie ca logo-ul meu sa apara. Este obligatoriu. Platforma permite interactivitate”, spune Moraru.

ecomTEAM este un eveniment de comert electronic si marketing digital organizat de wall-street.ro si fondat de reteaua de afiliere 2Parale. Evenimentul este realizat in parteneriat cu FAN Courier si este sustinut de Vodafone, MasterCard, PayU Romania si DPD Romania, Valoris, Allpacka si ContentSpeed.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri