Daniel Nicolescu, cofondator si managing partner al Symphopay, a explicat ca, in retail, diferenta majora se face pe experienta de cumparare a clientului. “Un business se masoara si in cifrele acestuia, dar si din perspectiva relatiei cu clientii”, a explicat Daniel Nicolescu in cadrul evenimentului ecomTEAM 2016, organizat de wall-street.ro.

“Symphopay isi propune sa vina cu o tehnologie care sa ii ajute pe retaileri sa inteleaga clientii, sa isi dezvolte relatii cu ei si, implicit, sa genereze business. Increderea este un factor important in luarea deciziei de cumparare iar aceasta se bazeaza pe referinte, experienta si cum se prezinta magazinul. Terminalul de plata ne duce la nivelul la care sa cream o legatura intre comerciant, cumparator si banca”, a explicat Nicolescu.

Cofondatorul Symphopay a mai explicat ca cifrele disponibile in piata arata ca 78% dintre clienti se pot intoarce, 50% dintre clientii care sunt in programe de loialitate renunta daca acestea nu sunt relevante si 70% dintre clienti vor mai cumpara inca o data daca primesc un incentive, fie ca este cupon de reducere, voucher sau o invitatie.

“E foarte important sa bazam cresterea pe clientii existenti. Vrem sa transformam POS-urile in instrumente de comunicare, sa le integram in procesul de vanzare si sa le folosim pentru a comunica si controla. Vom pune la dispozitie o platforma online prin care se pot vedea trazactiile si care poate initia o campanie de marketing in baza unor criterii. Sunt comercianti care tiparesc lunar milioane de chitante, dar care nu spun nimic. Este o oportunitate uriasa se le integram in campanii de comunicare”, sustine Nicolescu.

Acesta a explicat ca sunt in discutii avansate cu retailerii si ca se asteapta la primele tranzactii la jumatatea anului, in lunile iunie-iulie.

Citeste si:
Nicolescu, Symphopay: ce segmente eCommerce vor evolua in 2017
Nicolescu, Symphopay: ce...

GECAD Group a anuntat ca investeste peste jumatate de milion de euro in SymphoPay, un startup care propune magazinelor o solutie de POS-uri inteligente, fondat anul trecut de Daniel Nicolescu si Sebastian Ionita.

ecomTEAM este un eveniment de comert electronic si marketing digital organizat de wall-street.ro si fondat de reteaua de afiliere 2Parale. Evenimentul este realizat in parteneriat cu FAN Courier si este sustinut de Vodafone, MasterCard, PayU Romania si DPD Romania, Valoris, Allpacka si ContentSpeed.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea eCommerce »



Citește și
Coletăria.ro: Volumul de colete intrate în România din țările UE s-a dublat
Setari Cookie-uri