Cristina Martinas are un CV impresionant in zona comerciala, in special in zona de online – Flanco, Elefant si FashionDays se numara printre companiile unde a ocupat functii de conducere. “Ma consider o persoana ambitioasa si incapatanata – invat multe de una singura”, subliniaza ea, intr-un interviu in care am dezbatut, pe larg, starea eCommerce-ului romanesc, a Flanco pe online (si nu numai), dar si a concurentei si a sistemelor care functioneaza, si nu prea, in piata.

Autoportret – foarte autodidacta, ii place sa invete lucrurile singura si sa experimenteze. “Extrem de incapatanata – cand stiu ca se poate face un lucru, nu cedez. Daca vad solutia, am vizibilitate si directia necesara, nu se poate sa mi se spuna nu!”, afirma ea.

Cristina este o persoana volubila si foarte abila in a-si alege cuvintele, dar si echipele cu care lucreaza. Ea acopera in prezent segmentul de comercial – tehnic, customer support, comercial si continut, pentru zona de online a Flanco, unul dintre cei mai mari retaileri electroIT din Romania. Anterior, ea a fost director de vanzari – din fericire, nu incearca sa imi vanda ceva anume.

Cititi continuarea interviului si ce spune Cristina Martinas despre cat de greu este sa vinzi acum ceva pe Internet si planurile pentru Flanco.ro pe Wall-Street PRO.

Citeste si:
100.000 de opinii ale cumparatorilor online: ce vor romanii?
100.000 de opinii ale...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea eCommerce »



Citeste si
Cristina Martinas, Flanco: Mi-as dori o competitie mai corecta