Posta Romana si eMAG extind serviciul PostCollect in 200 de oficii [HARTA]

Compania Nationala Posta Romana dezvolta parteneriatul cu eMAG prin care operatorul national de servicii postale livreaza colete catre clientii retailerului online, prin intermediul serviciului PostCollect. Astfel, daca in prezent numarul oficiilor postale care furnizeaza acest serviciu a ajuns la 104, incepand cu luna noiembrie, 200 de oficii operationale, la nivel national, vor sta la dispozitia celor care vor dori sa-si ridice produsele comandate de la un punct fix, aflat in proximitatea domiciliului sau a locului de munca.

Cresterea constanta a volumului de trimiteri prin serviciul PostCollect, in doar un an de la lansarea acestui produs, a dus la extinderea parteneriatului dintre Posta Romana si eMAG. Daca, in faza pilot, s-a inceput livrarea coletelor in doar doua oficii postale (Targoviste si Buzau), in etapa a doua, serviciul a devenit functional si in oficiile din Bucuresti. In prezent, sunt operationale 104 oficii PostCollect in Bucuresti si in 31 de judete, urmand ca, pana la 3 noiembrie, sa extindem serviciul in 200 de oficii amplasate in toate judetele tarii.

„Rezultatele bune generate de produsul PostCollect demonstreaza ca Posta Romana are capacitatea de a se adapta rapid la schimbarile de pe piata serviciilor postale si de a-si extinde cota de piata pe segmentul comertului online. Strategia companiei vizeaza dezvoltarea acestui serviciu in toate cele peste 800 de oficii postale cu acces VPN”, a declarat Alexandru Petrescu, sirectorul general al Postei Romane.

In cadrul serviciului PostCollect, operatorul national de servicii postale preia, sorteaza si livreaza coletele partenerului la sediul subunitatilor postale participante, in functie de alegerea clientului. Aceasta poate fi facuta printr-un singur click, pe site-ul retailerului. Toate unitatile selectate au ghisee special dedicate acestui serviciu, cu program extins - seara si in weekend.

Citeste si:
Poșta Română anunță planuri ambițioase de digitalizare
Poșta Română anunță planuri...

Expeditiile eMAG sunt monitorizate in sistem Track&Trace pe tot parcursul lor, de la prezentare, pana la livrare. Destinatarii sunt avizati de catre eMAG, printr-un SMS, in momentul in care coletele sunt predate Postei Romane. Dupa sosirea coletului la punctul de livrare, destinatarii sunt anuntati, tot prin SMS, ca expeditia este disponibila pentru ridicare la sediul oficiului postal. Livrarea coletelor se face la sediul oficiilor postale prin intermediul ghiseelor dedicate si vizibil semnalizate, clientul avand optiunea deschiderii coletului pentru verificarea continutului. Conform contractului incheiat, Posta Romana poate pastra coletele avizate in oficiile postale timp de 7 zile calendaristice, de la data preluarii lor de la eMAG.

Desi oficialii Postei Romane au declarat ca anul acesta vor introduce posibiliatea achitarii serviciilor prin card bancar, cu aproape doua luni pana la finalizarea anului, serviciul nu a fost implementat.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea eCommerce »



Setari Cookie-uri