Rock Star Construct, compania care opereaza sub brandul Piatraonline.ro, unul dintre cele mai mari showroom-uri si magazine online exclusiv axate pe piatra naturala, urmareste sa incheie anul cu afaceri de 5,5 milioane de euro, sprijiniti si de Black Friday. „Cred ca mai multa transparenta si corectitudine ar fi un demers interesant”, spune Mariana Bradescu-Constantinescu, managing partner al companiei, referindu-se la reducerile oferite de „sarbatoarea reducerilor”.

Compania a pregatit pentru Black Friday peste 100 de feluri de piatra, pe o suprafata totala de 20.000 de metri patrati, adica 1,2 milioane de kilograme de piatra pe stoc in showroom. Reducerile vor fi de pana la 80%.

„Facem tot posibilul ca marfa comandata sa fie livrata in termen de 7 zile. Avem un trafic foarte mare in respectiva zi, atat pe online cat si in offline asadar cea mai mare provocare este sa putem sa onoram comenzile cat se poate de rapid iar clientii din showroom sa poata fi asistati si consultati cat se poate de bine si de profesionist.

Cu siguranta, este o zi in care nu ne putem permite sa alocam fiecarui client cate 1-2 ore, asa cum facem in mod normal, dar incercam sa oferim raspunsurile si solutiile potrivite in ritm alert fara sa prejudiciem interesul clientului. Totodata, si clientul este constient de acest lucru”, spune, zambind, Mariana Bradescu-Constantinescu.

Compania pregateste campania de peste 3 luni deoarece este destul de dificil sa te asiguri ca toata marfa va ajunge la depozit, din toate colturile lumii. De asemenea, sunt necesare negocieri suplimentare si campanii de marketing mai extinse intr-o astfel de perioada.

Citeste si:
Avocat, despre cat de "neloiala" este concurenta Bookster fata de...
Avocat, despre cat de...

Vanzari de 200.000 euro

Pentru vineri 18 noiembrie, peste 100 de produse din marmura, travertin, granit, ardezie flexibila, adezivi sau solutii de impermeabilizare insumand peste 20.000 mp de materiale de constructii vor fi in stoc in showroom-ul Piatraonline.ro, vineri 18 noiembrie.

“Valoarea totala a produselor este de aproximativ 350.000 euro si asteptam vanzari de 200.000 euro, cu 50.000 euro mai mari decat la editia din 2015. In 2015, de Black Friday, valoarea vanzarilor pentru primele trei ore a fost de peste 214.000 de lei, respectiv peste 48.000 de euro. Cele mai comandate produse au fost foile de ardezie si travertin, iar 80% dintre comenzi au venit de pe magazinul online”, subliniaza managerul companiei.

Ce ar schimba la intreg evenimentul

Faptul ca este un eveniment DOAR de 1 zi si nu de 1-2 saptamani sau faptul ca oamenii sunt dezinformati asupra preturilor.

„Din experienta noastra, la majoritatea retailerilor preturile cresc in luna octombrie pentru a avea marja de discount de Black Friday. Asadar, cred ca mai multa transparenta si corectitudine ar fi un demers interesant”, puncteaza Mariana Bradescu.

Citeste si:
Piata imobiliara a scazut cu 30% in ianuarie
Piata imobiliara a scazut cu...

Compania urmareste sa incheie anul 2016 cu venituri de aproximativ 5,5 milioane de euro. „In plus, avand in vedere cererile primite, dar si produsele pe care le avem in showroom si pe magazinul online, pentru anul viitor estimam o crestere intre 20 si 30% a cifrei de afaceri prin deschiderea unor noi directii pe piata in care activam. Avem o strategie pe care o vom definitiva si o vom comunica in prima parte a anului 2017. In plus, anul viitor vom marca primii 10 ani pe piata materialelor de constructii, eveniment pentru care avem in plan mai multe activitati aniversare”.

Tot in 2017, compania va intra pe doua noi piete conexe. „De asemenea, ne dorim extinderea capacitatii de stocare astfel incat sa putem oferi 99% din produse in stoc permanent. In acest moment folosim la maxim capacitatea actuala de stocare”.

In paralel, concurenti ai Piatraonline.ro vor realiza, de asemenea, Black Friday. Dedeman a pregatit o pagina speciala pe care te poti inscrie pentru a afla ofertele – reprezinta, de asemenea, si o baza de date pe care, fara indoiala, marketing-ul companiei o va folosi pentru oferte ulterioare.

Anul trecut, Praktiker a iesit pe piata de Black Friday cu reduceri de 50%, la toate magazinele din tara. Compania a inceput sa vanda anumite produse de mai mici dimensiuni si online, astfel incat este posibil ca, de anul acesta, sa inceapa sa livreze produse de sarbatoarea reducerilor si online. Pana in prezent, compania nu a oferit insa amanunte privind viitoarea oferta de Black Friday.

Citeste si:
Vanzarile online de flori vor creste cu 15% de Valentine's Day
FlorideLux.ro: Vanzarile...

Alti concurenti ai Piatraonline.ro sunt Hornbach sau Leroy Merlin. Cele doua magazine nu au oferit, inca, indicii privind participarea la Black Friday de anul acesta.

Sursa foto: Shutterstock - fotohunter


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea eCommerce »



Citeste si
Coca-Cola HBC Romania, vanzari mai mari cu 5,6% in 2019
Setari Cookie-uri