Lansat anul trecut de antreprenorii Ioana Raducu si Bogdan Ionescu, brandul Funkyfain, sub care erau comercializate la inceput sandale realizate intr-o insula din Grecia, si-a diversificat oferta si ia pentru prima oara pulsul Black Friday.

La inceputul lunii noiembrie, Funkyfain a introdus in oferta colectia de ghete si bocanci, produse realizate intr-un atelier de incaltaminte din Bucuresti.

“Era in mintea noastra inca din toamna trecuta, insa la vremea aceea nu am reusit sa identificam un partener, in speta un atelier de incaltaminte de dama, dispus sa ne realizeze niste produse indeajuns de <<funky>>. (…) Sunt cativa ani de cand, personal, tot imi cautam o pereche faina de bocanci. Nu voiam nimic deosebit, doar sa aiba acea forma de bocanc – army, cu talpa groasa si, neaparat, antiderapanta, si sa fie din piele de calitate, dar si la un pret rezonabil. Nu am gasit si de-abia anul trecut mi-am achizitionat o pereche, dar cu compromisuri. Fiind din velur (piele intoarsa), dupa doar un sezon am fost nevoita sa renunt la ei”, povesteste pentru wall-street.ro Ioana Raducu.

Funkyfain

Gasirea unui producator de incaltaminte a durat aproape un an, timp in care cei doi antreprenori au cautat un collaborator in toata tara.

“Eram dispusi sa ne asumam si costurile aditionale de transport, atat de mult ne doream sa intram si pe acest segment, mai ales ca multe cliente incepeau sa ne intrebe si de pantofi, ghete. (…) Unii nu voiau sa lucreze decat cu modelele lor. Altii ar fi vrut, dar ne puneau la dispozitie talpi, piele, accesorii neconforme cu viziunea noastra, adica erau elemente cu care puteam face niste produse adresate altui public tinta, cu o medie de varsta ridicata, cu alte asteptari sau nevoi. Prospectarea producatorilor a fost anevoioasa, am intalnit multa obtuzitate si comoditate. Recunosc ca a fost destul de dificil – mult mai mult decat ne asteptam. Au fost cateva momente in care am vrut sa renuntam la extinderea colectiei”, isi aminteste Ioana Raducu.

Pielea folosita pentru bocanci si ghete provine din Italia, principala sursa de aprovizionare a fabricilor din Romania. Targetul initial al colectiei din acest sezon era de circa 200 de perechi produse lunar, insa, in conditiile in care se anunta o iarna friguroasa si lunga, antreprenoarea vorbeste despre o crestere a productiei.

Funkyfain

Anul acesta este si primul in care retailerul va participa la evenimentul Black Friday, urmand sa afiseze reduceri de pret la toate produsele din magazinul online.

“Vom avea pachete cu reduceri substantiale. De exemplu, o pereche de bocanci si un rucsac sau o geanta lucrata manual in fetru de designer, o serie unica. Ca orice Black Friday, fiecare comerciant isi face planul echivalent la o luna de vanzari”, afirma Ioana Raducu.

Pentru acest an Ioana Raducu estimeaza o cifra de afaceri de circa 120.000 – 150.000 lei, iar pentru 2017 cei doi antreprenori au in plan extinderea gamei de produse cu balerini, pantofi sau espadrile.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri