In perioada 17-20 noiembrie 2016, vanzarile online realizate prin intermediul platformei de marketing afiliat Profitshare cu ocazia sarbatorii de reduceri Black Friday au depasit pragul de 10 milioane de euro (fara TVA). De partea cealalta, prin platforma 2Performant s-au realizat vanzari de 3,4 milioane de euro, TVA inclus, conform companiei.

Peste 5.000 de afiliati din cadrul Profitshare au generat in cele trei zile de Black Friday 2016 un numar de 80.430 de comenzi, cu 43% mai mult decat in perioada similara din 2015. Cele mai multe comenzi au fost inregistrate vineri, 18 noiembrie, intre orele 8.00-9.00 dimineata, in numar de 13.586 dintre care 15% au fost generate prin intermediul unui dispozitiv mobil. De asemenea, in doar 72 de ore, afiliatii din Profitshare au generat 3 milioane de click-uri catre ofertele magazinelor online din platforma.

”Marketing-ul afiliat a devenit o componenta esentiala in strategia oricarui magazin online. Vedem o crestere semnificativa nu doar pentru magazinele online, dar si pentru nise noi. De exemplu, in saptamana cu Black Friday s-au promovat cu mult succes si produse din nisa financiar-bancara si anume carduri de credit, credite rapide sau credite de nevoi personale.”, mentioneaza Marius Pahomi, CEO Conversion Marketing.

In ceea ce priveste valoarea tranzactiilor online realizate prin intermediul Profitshare, aceasta a fost cu 40% mai ridicata fata de perioada similara a anului trecut. Vineri, 18 noiembrie 2016, a fost ziua cu cele mai multe tranzactii, fiind inregistrate peste 90% din vanzarile totale. Categoriile preferate de romani pentru aceasta editie de Black Friday au fost electrocasnicele, telefoanele mobile, produsele IT, moda si frumusete, carti si jucarii.

”Am pregatit evenimentul de reduceri de la mijlocul anului, pentru Romania si Bulgaria, astfel incat sa ne asiguram ca platforma Profitshare este functionala 100% din timp si ca ofera clientilor nostri conversii cat mai rapide. Marketing-ul afiliat devine un canal de vanzare relevant pentru multe companii, si nu doar cu ocazia unor sarbatori importante asa cum este Black Friday, dar si pe parcursul anului. Masuram impactul pe care il aducem clientilor nostri in termen de produse vandute, trafic sau notorietate constant si venim cu solutii si sfaturi acolo unde este cazul.”, mentioneaza Claudiu Farcas, Manager Profitshare.

Citeste si:
Black Friday la vacanțe: reduceri de până la 30% pentru...
Black Friday la vacanțe:...

De la inceputul anului trecut, platforma Profitshare este disponibila si in Bulgaria, iar valoarea vanzarilor realizate pana in prezent pentru magazinele bulgaresti a depasit deja pragul de 6 milion de euro (12 milioane leva). Urmatoarea editie Black Friday din Bulgaria va avea loc 25 noiembrie 2016.

Vezi in infografic ce vanzari si cate produse s-au vandut prin platforma 2Performant.

Citeste si:
Vânzările Inditex, proprietarul Zara, sunt la nivelul de dinaintea...
Vânzările Inditex,...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri