Grupul FlorideLux relanseaza franciza offline din Brasov, situata pe strada Zizinului nr. 3, si tinteste o cifra de afaceri de 120.000 euro in noul an de activitate.
Floraria din Brasov a fost prima franciza offline lansata de grupul FlorideLux in Romania, in 2013, in urma unei investitii initiale de 45.000 de euro, aducand un nou concept pe piata de profil din Brasov, acela de flowers and gifts shop, cu deschidere importanta atat in offline cat si online.

Aceasta relansare presupune reimprospatarea vechii florarii, prin aducerea la zi a noilor culori ale brandului FlorideLux, dar si o abordare diferita a tuturor segmentelor carora se adreseaza compania.

„Odata cu relansarea vom incerca sa fim mult mai activi pe segmentele de corporate si evenimente, venind in intampinarea clientilor cu o oferta mult mai complexa si diversificata, de la buchete si aranjamente florale extrem de elegante, pana la cele business. In continuare, calitatea produselor va ramane principalul pion al business-ului, prin intermediul caruia vom incerca sa crestem, ca si pana acum, atat in online, cat si in offline”, a declarat Marius Dosinescu, CEO si fondator FlorideLux.

Floraria va dispune de un program prelungit, fiind deschisa in fiecare zi.

Un nou parteneriat care isi propune cresteri substantiale ale cifrei de afaceri

Potrivit reprezentantului companiei, momentul relansarii francizei coincide cu preluarea acesteia de catre un nou francizat. Noii detinatorii ai francizei FlorideLux Brasov sunt Andreea si Filip Stroe, parteneri de incredere ai FlorideLux.ro si care aveau deja cunostinte legate de produsele si serviciile FlorideLux.ro.

Cand vechiul francizat a optat sa renunte la acest business din motive personale, afacerea necesitand foarte multa implicare si timp alocat, Andreea si Filip au reprezentat prima optiune pentru preluarea francizei, datorita priceperii si seriozitatii dovedite.

In acest model de business, aportul fiecarei parti este esential. In ceea ce priveste aportul francizorului, grupul FlorideLux sprijina activitatea florariei prin know-how, cursuri, comenzi online, marketing national si local, dar si indrumare din punct de vedere al managementului. De cealalta parte, francizatul se ocupa de toate aspectele interne si externe ale florariei pe plan local. Acesta conduce tot managementul florariei, se ocupa de marketing local, cauta clienti si parteneri, se ocupa de aprovizionare, evenimente si tot ceea ce tine de floraria din Brasov.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri