Conform informatiilor companiei, mare parte din industriile care influenteaza decisiv curieratul s-au mutat, treptat, de-a lungul anilor, si in comertul electronic, sector care a crescut constant si care va continua sa influenteze cel mai mult afacerile curierilor.

„Daca in primul an de la intrarea companiei pe piata din Romania, in urma cu zece ani, curierii nostri livrau lunar sub 10.000 de colete, in prezent, volumul coletelor livrate a inregistrat o crestere semnificativa, ajungand la aproape 50.000”, a declarat Lucian Aldescu, CEO DPD Romania.

Mare parte a acestei evolutii se datoreaza migrarii magazinelor fizice in online, proces care, considera CEO-ul companiei, se va amplifica in urmatorii ani.

Impactul cumparaturilor online in industria curieratului se reflecta si in numarul de kilometri parcursi zilnic de catre curieri, care s-a modificat de-a lungul anilor. Astfel, in cazul DPD Romania, media kilometrilor parcursi de un curier intr-o zi a crescut la 120 de kilometri astazi.