Daca pana acum utilizatorii smartphone-urilor intrau pe site-urile magazinelor online in special pentru a se informa despre produsele de care erau interesati, 2017 a fost anul in care, pentru prima data, clientii eMAG au plasat mai multe comenzi de pe dispozitivele mobile decat de pe PC. 51% dintre comenzile din 2017 au fost plasate de pe smartphone-uri si tablete, iar 49% de pe traditionalul desktop. Procentul este si mai mare in cazul noilor clienti eMAG: 60% dintre cei care au plasat pentru prima data o comanda pe eMAG au facut acest lucru de pe mobile.

Jumatate dintre clientii care au facut cumparaturi de pe dispozitive mobile au folosit aplicatia eMAG, care are un rating de 4,7 din 5, reprezentand media celor 100.000 de review-uri primite de la utilizatori. Prin intermediul ei, comenzile pot fi plasate la orice ora, din orice loc, modul de cautare este rapid si eficient, clientii sunt informati despre noile oferte, iar accesul la lista de produse favorite este facil. In plus, plata poate fi facuta rapid, in siguranta.

„Am imbunatatit permanent aplicatia eMAG, iar ea este cea mai apreciata aplicatie din categoria din care face parte – 4,7 rating. Pentru clienti a devenit natural sa intre pe eMAG in momentul in care vor sa se informeze sau sa cumpere un produs care-i intereseaza. Am imbinat tehnologia – care ne simplifica si ne imbunatateste viata considerabil – cu diversificarea continua a gamei de produse, iar pentru clienti totul a devenit foarte simplu.

"Estimam ca, pana la sfarsitul anului, peste 75% dintre vizitele facute pe eMAG vor fi de pe dispozitivele mobile”, a declarat Bogdan Axinia, VP Platforms & Technology eMAG.

2017 a fost anul mobilului, iar romanii au facut smart shopping: au folosit dispozitive mobile atat pentru a se informa, cat si pentru a face noi achizitii. Anul trecut, 64% dintre vizite au fost facute de pe smartphone-uri si tablete. De asemenea, 2017 a fost primul an in care traficul provenit de pe dispozitive mobile a trecut lunar pragul de 60%.

Utilizatorii digitali
Cei mai multi utilizatori care au folosit dispozitive mobile pentru a se informa si pentru a face cumparaturi au mai putin de 40 de ani. 43% dintre acestia au varsta cuprinsa intre 25 si 34 de ani, urmati de cei care au varsta cuprinsa intre 35 si 44 de ani (30%).

Citeste si:
Inedit: Wall-Street.ro afirma, expertii eCommerce noteaza
Inedit: Wall-Street.ro...

Cele mai multe comenzi plasate de pe dispozitivele mobile au fost livrate in: Bucuresti, Constanta, Cluj, Timis, Iasi, Prahova, Ilfov, Brasov, Arges, Dolj.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea eCommerce »



Citeste si
Patru tendinte in ecommerce in 2019 de la eMAG