„Cresterea vanzarilor in provincie este o schimbare foarte importanta care ne confirma o directie de urmat si care se regaseste in strategia noastra pentru acest an”, spune Mihai Patrascu, CEO evoMAG. „Livrarea cat mai rapida la nivel national a produselor dorite este un serviciu in care vom investi anul acesta”.

Cresterea numarului de comenzi din provincie vine pe fondul imbunatatirii procesului de livrare a produselor si a experientei de cumparare pentru clienti. De exemplu, noua interfata confera site-ului o viteza de incarcare mai rapida, iar produsele pot fi urmarite mai usor, simplificandu-se astfel intregul proces de achizitie.

Anul trecut, evoMAG a redus timpul de livrare a comenzilor, la nivel national, peste 90% dintre achizitii ajungand la clienti in cel mult 24 de ore.

evoMAG a extins, anul trecut, parteneriatele cu companiile de curierat si livreaza, in prezent, cu patru curieri cu retele nationale. In Bucuresti, evoMAG livreaza produsele comandate cu flota proprie, iar clientii pot opta chiar si pentru livrarea intr-o ora sau in trei ore.

Cum sa navighezi prin...
Citeste si: Cum sa navighezi prin traficul din oras. Cele mai eficiente 4 mijloace

Diversificarea solutiilor de finantare oferite de partenerii evoMAG, precum plata cu cardul in rate fara dobanda sau credit online, a contribuit, de asemenea, la cresterea vanzarilor evoMAG in provincie.