Cei mai multi clienti au cumparat ceasuri din categoriile mid-level, cu preturi cuprinse intre 301 lei si 800 de lei (reprezentand 45% din totalul achizitiilor) si mass-market, cu preturi sub 300 de lei (40%). Restul de 15% dintre ceasurile cumparate de clientii WatchShop fac parte din categoria premium, cu preturi ce depasesc 800 lei.

„Valoarea medie a unui ceas a crescut, incepand cu a doua jumatate a anului trecut, odata cu interesul pasionatilor de orologerie de a cumpara mai multe modele pentru uz personal, pentru a le asorta mai usor tinutelor zilnice, dar si pe fondul cresterii bugetului destinat achizitiilor de ceasuri cadou”, spune Dragos Diaconu, CEO WatchShop.ro.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont