Answear.ro, magazinul online al grupului polonez cu acelasi nume,anunta lansarea aplicatiei mobile. Retailerul de fashion online vizeaza ca pana la 70% dintre comenzi sa se realizeze via mobile, atat prin intermediul aplicatiei, cat si pe site.

Aplicatia mobila Answear este disponibila momentan pentru iOS, urmand ca luna viitoare retailerul de fashion sa lanseze o versiune si pentru Android. “Marea mandrie este ca se lanseaza in premiera in Romania fata de celelalte tari in care Answear.ro este prezent tocmai pentru ca in Romania rata de penetrare a mobile-ului este foarte mare si noi avem 60% comenzi de pe device-uri mobile”, a explicat Raluca Radu, country manager Answear.ro.

Lansarea aplicatiei mobile in premiera pe plan local are loc in contextul in care Romania a inregistrat cea mai mare crestere in randul tarilor in care retailerul este prezent, de 160% fata de anul trecut, ajungand la afaceri de 9,3 milioane de euro.

Romania a devenit a doua piata importanta pentru Answear, dupa cea de origine, Polonia, cu un procent de 18% din incasarile totale ale grupului polonez. “Interesant este ca pietele internationale au depasit jumatate din incasarile grupului impreuna. Expansiunea internationala e din ce in ce mai importanta si se ia in calcul intrarea pe noi piete anul acesta, precum Croatia, Serbia si Bulgaria, dar inca nu stim inca sigur spre ce ne indreptam, suntem in discutii cu parteneri logistici si investitam potentialul pietelor”, spune country manager-ul Answear.ro.

Mai mult, echipa din Romania ar putea avea un rol in penetrarea si coordonarea noilor piete, adauga Raluca Radu. “Ne dorim sa pornim din Romania noi piete, am analizat potentialul Republicii Moldova si Bulgaria”.

Citeste si:
Answear.ro încurajează vânzările online de fashion: reduceri de...
Answear.ro încurajează...

Pentru anul in curs, seful Answear.ro tinteste dublarea cifrei de afaceri si ca 70% dintre comenzi sa se realizeze via mobile, atat prin intermediul aplicatiei, cat si pe site.

In ceea ce priveste extinderea in offline, o tendinta in retailul online, country managerul Answear.ro declara ca offline-ul este o componenta de luat in considerare, insa nu reprezinta o prioritate in acest moment. “Parerea mea este ca offline-ul nu va mai fi asa cum este acum pentru ca va fi imposibil pentru magazine sa tina stocurile. Offline-ul va fi despre experiente: un concept store unde te duci sa primesti sfaturi de styling, de socializare, iar comanda se va realiza online. Si noi luam in calcul un astfel de concept store, in care cumparaturile sa aiba loc online, iar in zona offline sa se pastreze componenta de socializare, care nu cred ca se va muta vreodata 100% in online”, spune Raluca Radu.

In 2017, pe www.answear.ro s-au plasat cu 220% mai multe comenzi fata de 2016, cu o valoare medie anuala a cosului de cumparaturi de aproximativ 290 de lei. Cea mai mare comanda procesata anul trecut a fost in valoare de 3.200 lei, fiind si clienti ce au realizat de-a lungului anului peste 200 de comenzi.

Cu o selectie de 50.000 de produse, doamnele au achizitionat anul trecut cel mai des pantofi sport, sandale, rochii, geci si paltoane, barbatii optand pentru camasi, tricouri si jeansi. In 2017, categoria de accesorii de site a inregistrat cea mai mare rata de crestere, doamnele optand in primul rand pentru genti, bijuterii si ochelari de soare. ”

Citeste si:
Answear Spring Black Friday: 5400 comenzi și 20% clienți noi, din...
Answear Spring Black Friday:...

Orasele de unde se inregistreaza cele mai multe comenzi pe site-ul www.answear.ro sunt Bucuresti, Cluj-Napoca, Iasi, Timisoara si Constanta. In materie de branduri, romanii au preferat nume precum Liu Jo, Tommy Jeans, Tally Weijl, Le Coq Sportif si Pierre Cardin. Cei mai multi dintre cumparatorii Answear.ro au varste cuprinse intre 25 si 44 de ani, fiind in proportie de 65% femei.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea eCommerce »



Citește și
Producătorul de conserve Vascar a avut vânzări cu 300% mai mari în pandemie
Setari Cookie-uri