Cresterea business-ului BMan s-a datorat investitiilor in noile categorii de produse, in dezvoltarea serviciului de customer care, dar si in campaniile punctuale de marketing.

„In 2017 am avut o retentie foarte buna. Ne-am fidelizat clientii prin campanii speciale, am avut sesiuni multiple de discount-uri si ne-am diversificat gama de produse, prin lansarea colectiilor de toamna-iarna si primavara-vara. Principalul atuu de care dispunem este cu siguranta atentia pe care o oferim clientului. Ne dorim sa avem mereu clienti multumiti care pot avea incredere ca produsele comandate de pe BMan.ro sunt conforme cu realitatea si mai mult decat, ca sunt facute pe masurile fiecarui client in parte. Din aceast motiv, doar 9% dintre clientii nostri returneaza produsele comandate”, a declarat Vlad Tofan, CEO BMan.ro.

Magazinul online romanesc de moda masculina a inregistrat cele mai mari vanzari in perioadele aprilie-mai si noiembrie-decembrie. In total, BMan.ro a ajuns la finalul anului 2017 la 47.000 de produse, camasile reprezentand 22% din totalul vanzarilor, sacourile 18%, iar pantofii 15%.

„Produsele noastre au un design unic si mai mult decat atat oferim cumparatorilor de fashion masculin cel mai bun raport calitate-pret. Ne inspiram din colectiile marilor case de moda europene si aducem publicului din Romania un vibe colorat cu fiecare tinuta pe care o propunem barbatilor. Acest lucru ne-a propulsat in topul preferintelor romanilor in materie de fashion masculin”, a adaugat Vlad Tofan.

Dacia a lansat o platforma de...
Citeste si: Dacia a lansat o platforma de vanzari online in Marea Britanie

Pentru 2018, reprezentantii BMan preconizeaza o crestere a cifrei de afaceri cu minimum 20%, iar in planurile de business se numara deschiderea unui showroom BMan in Bucuresti, crearea unui croitor virtual pentru clientii din Romania si diversificarea categoriilor de produse in functie de stilul vestimentar al barbatilor: casual, smart-casual, business, elegant si urban.