Retailerul olandez C&A, al treilea jucator din piata locala de fashion, dupa H&M si Inditez, se extinde in eCommerce si deschide magazin online in 11 tari din Europa, inclusiv in Romania.

Tarile in care C&A lanseaza operatiunile online sunt Romania, Croatia, Portugalia, Slovacia, Slovenia, Cehia si Ungaria, unde retailerul de fashion detine deja magazine fizice, alaturi de Danemarca, Finlanda, Grecia si Suedia, piete complet noi pentru C&A, unde nu detine nicio unitate fizica.

“Acest magazin online este urmatorul mare pas pentur a ne extinde operatiunile online”, a declarat Andreas Hammer, director de e-commerce C&A Europa. Cu noua platforma lansata, C&A isi dubleaza prezenta in comertul online, de la noua la 20 de tari europene.

Noul magazin online C&A este disponibil exclusiv in limba engleza, iar preturile articolelor de imbracaminte sunt in euro, indiferent de moneda locala a fiecarei tari.

C&A, care numara peste 1.500 de magazine fizice in 18 tari europene, Brazilia, Mexic si China, detinea magazine online in noua piete straine, in limbile nationale ale tarilor respective: Belgia, Germania, Franta, Italia, Olanda, Austria, Polonia, Elvetia si Spania.

Citeste si:
Cinci magazine noi si dezvoltarea omnichannel, planurile C&A in 2019
Cinci magazine noi si...

Potrivit ultimelor date financiare disponibile, C&A a obtinut pe plan local, in 2016, afaceri de 375 milioane lei, fiind al treilea jucator de fashion dupa H&M si Inditex.

Sursa foto: Zoltan Galantai/Shutterstock

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea eCommerce »



Citește și
Producătorul de conserve Vascar a avut vânzări cu 300% mai mari în pandemie
Setari Cookie-uri