Digitalizarea te-a scutit deja de bataia de cap pe care o presupune plata multora dintre facturi sau rezervarea celor mai bune locuri in sala de cinema. Daca nu esti un fan al umblatului printre rafturi sau pur si simplu nu ai timp de drumul pana la magazin, ai de acum solutia la indemana: portalul unic carrefour.ro, activ incepand cu 17 mai 2018.

Platforma reuneste intregul univers digital al retailerului: magazinul de comert online carrefour-online.ro, site-ul institutional carrefour.ro, magazinul de comert online dedicat brandului de imbracaminte marca proprie TEX tex.carrefour.ro si site-ul de employer branding lumea-carrefour.ro. In acelasi timp, aceasta propune primul sistem de tip Market Place dezvoltat de un retailer FMCG in Romania, prin sectiunea „Carrefour & Partenerii”. Portalul ofera o experienta complexa utilizatorilor, Carrefour consolidandu-si astfel pozitia de unic retailer omnicanal din Romania.

Platforma Carrefour.ro contine doua noi sectiuni majore, „Supermarket Online” si „Carrefour si Partenerii”.

Cosul zilnic sau saptamanal, alimentat online, cu produse proaspete

Supermarketul Online este destinat clientilor din Bucuresti si Ilfov si cuprinde produse alimentare de baza, produse bio, proaspete (fructe si legume), produse congelate, dar si obiecte de uz casnic, care sunt livrate cu precizie si discretie in intervalul orar selectat. Carrefour asigura clientilor sai calitatea si prospetimea produselor livrate, atent urmarite pana la livrarea comenzii.

Tot ce ai nevoie din categoria non-alimentare

Cea de a doua sectiune ”Carrefour & Partenerii” functioneaza ca un mall virtual in care partenerii Carrefour isi pun la vanzare produsele, acesta devenind primul sistem de tip market place dezvoltat de un retailer din domeniul FMCG in Romania.

Carrefour & Partenerii include o gama larga de produse non-alimentare electronice, electrocasnice, mobilier de gradina si multe altele, acestea fiind livrate oriunde in tara. Mai mult, aceasta sectiune pune la dispozitie clientilor serviciul Click&Collect care permite ridicarea produselor din orice hipermarket Carrefour.

Serviciul Click&Collect este pus, in premiera, la dispozitia clientilor din Romania.

Prin lansarea noului portal unic www.carrefour.ro, Carrefour Romania pune la dispozitia clientilor sai un numar de peste 150.000 de produse: prin magazinul de comert online al brandului de imbracaminte marca proprie TEX, prin sectiunea de Supermarket Online la pret de hipermarket si cu livrare precisa si discreta, in intervalul orar selectat, prin sectiunea Carrefour & Partenerii, cu optiuni multiple de a face cumparaturi. De asemenea, noul portal unic reuneste informatii institutionale, precum informatii despre cataloagele si magazinele Carrefour, dar si informatii legate de employer branding.

Monitorizare atenta pentru a imbunatati permanent experienta clientilor

Noul Portal Unic este in plina dezvoltare, atent monitorizat astfel incat gradul de satisfactie a cerintelor clientilor sa fie in continua crestere. Sugestiile sunt implementate pe masura ce sosesc pentru ca experienta de cumparaturi sa fie simplificata si eficienta.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.
Setari Cookie-uri