Raluca Radu este speaker la Fashion ROute, conferinta de business dedicata industriei textile si retailului de fashion ce are loc pe 8 iunie, la hotel Sheraton. Vino sa o asculti alaturi de alti experti ai industriei de fashion! Detalii, aici.

"Primul trimestru pentru Answear a fost foarte plin, am avut foarte multe proiecte, spre desorebire de anul trecut pentru ca am avut si targeturi foarte ambitioase. Am inceput anul lansand aplicatia mobila Answear, care este un proiect pilot in Romania si in aceelasi timp ne-am propus sa dublam vanzarile fata de anul trecut”, a declarat Raluca Radu.

In primele trei luni ale anului, Answear.ro a bifat afaceri cu 150% mai mari fata de aceeasi perioada a anului trecut, iar pentru aprilie si mai vanzarile sunt aproape duble.

„Cu siguranta si aplicatia mobila a contribuit, de cand am lansat-o, din februarie, avem deja 40.000 de downloads, 3 sferturi sunt de pe Android, un sfert sunt pe iOS, dar cumparaturile vin de pe ambele sisteme in mod egal. Deja un numar mare dintre clientii nostri vin din aplicatie si asta datorita faptului ca prin aplicatie se poate comanda cu un discount de 20% si ne dorim astfel sa ii fidelizam, sa le oferim si mai multe servicii si content decat pe website. Deci clar aplicatia va fi un focus pentru noi in continuare”, a explicat Raluca.

Country managerul Answear.ro estimeaza ca pana la finalul anului 70% dintre comenzi vor veni de pe mobile. „Momentan nu am descoperit o crestere foarte mare pentru ca si site-ul nostru era usor de folosit si cei care si-au downloadat aplicatia sunt cei care foloseau site-ul, deci momentam cresterea este mica, suntem la 62% comenzi care provin in mobile”.

Nicoleta Radu (PAID): Peste 7...
Citeste si: De ce nu isi asigura romanii casele? Ce rol au autoritatile?

Ce cumpara romanii pe Answear.ro si ce s-a schimbat in comportamentul de consum? „Am observat schimbari doar in sensul in care am adus noi branduri in portofoliu. In schimb, romanii au inceput sa comande tot mai mult brandurile nostre proprii, Answear si Medicine, probabil au fost multumiti de calitate. In rest, Tommy Hilfinger, Calvin Klein, Guess, Adidas si Nike sunt in topul preferintelor romanilor”, spune Raluca Radu.

Pentru a afla cand vom vedea un magazin offline Answear, cat de necesara este experienta omnichannel pentru un retailer de fashion si cum isi propune Answear.ro sa fie cat mai aproape de clienti, urmareste integral emisiunea Profesionistii in Retail.