Timp economisit, acces facil, oferte speciale si cea mai ampla varietate de facilitati de livrare si retur, acestea sunt criteriile care ii fac pe romani sa utilizeze tot mai mult aplicatia Fashion Days, potrivit celei mai recente analize a obiceiurilor de cumparare ale clientilor.

Astfel, in primele noua luni ale anului, peste 60% dintre comenzile efectuate de clientii din Romania au venit din platforma mobila a Fashion Days, in crestere fata de aceeasi perioada a anului trecut. Cea mai importanta evolutie a fost inregistrata in Bulgaria, unde ponderea aplicatiei Fashion Days a crescut cu 10%, aproape 1 din 2 comenzi fiind plasata de pe un dispozitiv mobil.

La nivel regional, in perioada mentionata, un client Fashion Days din Romania si Bulgaria a efectuat, in medie, 3 comenzi, in timp ce un client din Ungaria a plasat aproximativ 2,7 comenzi. O comanda a inclus in medie 2 produse, in Romania si Ungaria, iar in Bulgaria o medie de 1,75 produse.

Femeile sunt, in continuare, cele mai interesate de noile trenduri din fashion, astfel ca includ, in medie, aproape 5 articole / comanda, de patru ori mai multe decat barbatii.

Romania si Ungaria prefera shopping-ul de seara

In ceea ce priveste orele preferate pentru fashion shopping, acestea sunt diferite in functie de platforma aleasa.

Black Friday de primavara:...
Citeste si: Black Friday de primavara: dispozitive de fitness ca sa fiti activi

Astfel, in cazul aplicatiei Fashion Days, aproape una din 10 comenzi din Romania si Ungaria este plasata seara tarziu. Ora de varf pentru clientii din Romania este 22:00, iar pentru cei din Ungaria 23:00. In schimb, in cazul articolelor vestimentare comandate prin intermediul desktop-ului, clientii romanii prefera ora 11:00, iar cei maghiari ora 23:00.

Clientii din Bulgaria sunt mai matinali, astfel ca, atat in cazul aplicatiei cat si al optiunii desktop, orele de varf sunt 10:00 si, respectiv, 11:00.

Ceasurile – cele mai cautate produse

Topul celor mai cautate produse este diferit, la nivel regional. Daca in Romania si Bulgaria pe primul loc sunt ceasurile, clientii din Ungaria au cautat cel mai des genti. Pe locul doi s-au plasat rochiile, in Romania, sandalele, in Bulgaria si gecile, in Ungaria.

Tot ceasurile sunt si cele mai scumpe produse vandute, un model Longines in Romania si un exemplar Burberry in Ungaria. In Bulgaria, doua genti, de la Miu Miu si Prada, au reprezentat cele mai scumpe achizitii.

WatchShop.ro schimba...
Citeste si: WatchShop.ro schimba identitatea de brand si vrea crestere de 20%

Clientii Fashion Days se imbraca pentru viata pe care o doresc

La nivel de branduri, cele mai dorite si adaugate in Wishlist-ul Fashion Days sunt: Nike, in Romania, Converse, in Bulgaria, si Desigual, in Ungaria.

„Ne bucuram sa vedem ca noua noastra filozofie este tot mai atractiva pentru clienti, care aleg sa se imbrace pentru viata pe care o doresc. Cei mai multi par sa isi dezvolte un stil casual, deoarece in topul celor mai comandate produse regasim tricourile si pantofii sport, in toate cele trei tari in care Fashion Days activeaza. Doar in cazul Ungariei, femeile au preferat rochiile, in detrimentul tricourilor”, spune Robert Berza, General Manager Fashion Days.

Un alt numitor comun al regiunii este si modalitatea de livrare a comenzilor, pe primul loc fiind serviciile de curierat. Totusi, alternativa ridicarii personale a coletelor din Oficiile Postale devine tot mai atractiva pentru clientii din Romania si Ungaria, in timp ce in Bulgaria a doua optiune preferata este cea a livrarii in punctele de ridicare ale curierilor.

De aceea, Fashion Days va extinde facilitatea de retur cu ocazia Black Friday.

Peste 40% din barbatii din...
Citeste si: Eficienta mai mare pentru companiile care respecta egalitatea de gen

„Am lansat deja returul in Posta Romana pentru clientii din Bucuresti si Ilfov, iar rezultatele vorbesc de la sine. 25% dintre retururile din Bucuresti si Ilfov au fost aduse de clientii nostri intr-un Oficiu Postal sau intr-unul dintre cele 3 showroom-uri (Baneasa, Titan, Crangasi), astfel ca am decis extinderea acestei optiuni la nivelul tuturor Oficiilor Postale in care livram, din intreaga tara. Clientii nostri vor putea beneficia de acest serviciu chiar dinainte de cea mai mare zi de fashion shopping din an: Black Friday”, adauga Robert Berza.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea eCommerce »



Citeste si
Magazinele online, tot mai constiente de performance marketing