FashionDays va incepe Black Friday 2018 inca de joi, 15 noiembrie, in jurul orei 19:00 in aplicatia mobila, astfel incat primii clienti sa isi primeasca produsele inca de vineri, anunta oficialii companiei. Business-ul va avea cele mai mari reduceri din istoria companiei, de pana la 90% - retailerul a lansat deja mai multe produse, la reduceri, in preambulul evenimentului oficial.

Fata de 2017, din ce in ce mai multi romani vor sa cumpere imbracaminte si incaltaminte de Black Friday17,6% doresc haine, iar sub 10%, incaltaminte, valori insa in crestere, subliniaza Robert Berza, CEO al FashionDays.ro.

Black Friday 2018 la FashionDays in cifre estimate

La nivel de comenzi fashion pe intreaga piata, compania estimeaza o crestere a vanzarilor de 23% - echivalentul a 167.000 de comenzi.

Brand awareness-ul FashionDays este din ce in ce mai mare, aproape 60% dintre romani cunoscand brandul, puncteaza Robert Berza. “Suntem pe locul cinci ca asociere de Black Friday. Pe locul intai este eMAG, apoi Altex si Flanco”.

Reducerile pe care le va practica compania se vor ridica pana la 90%. “Intre 5-10.000 de clienti din Bucuresti si Ilfov vor primi comenzile inca de vineri, de aceea incepem de joi seara. Incepem intai in aplicatie, apoi dam drumul la site”.

Vanzari record de Black...
Citeste si: Vanzari record de Black Friday 2018: cat si ce au cumparat romanii

Traficul pe magazin va ajunge anul acesta la 2,27 milioane, atragand circa 70.000 de clienti, peste cei circa 55.000 de anul trecut. “Strategia noastra de marketing nu este legata de pret, ci atragerea de clienti din offline, in online”. Compania isi propune ca pana la 20% dintre clienti sa vina din offline.

Aplicatia FashionDays va fi instalata pe circa 325.000 de telefoane, anul trecut cifra fiind la 160.000. Circa 65% dintre comenzi vor veni din aplicatie, estimeaza compania. 25% din desktop, mediu care pierde cateva procente la cateva luni.

Produsele scumpe: vedetele Black Friday 2018 la FashionDays

“Vindem din ce in ce mai multe produse scumpe. Oamenii asociaza evenimentul cu un deal foarte bun pentru un produs scump. Nu isi pun tricouri in cos, ci genti de 1.000 de lei, geci sau ceasuri scumpe, asteptandu-se la discount-uri consistente”, puncteaza Robert Berza.

Valoarea medie a achizitiei va fi de circa 377 de lei, comparat cu 365 de lei de Black Friday in 2017. Per total compania va genera 35 de milioane de lei de Black Friday, volumul realizat intr-o luna.

eMAG.ro, vanzari de 460 de...
Citeste si: eMAG.ro, vanzari de 460 de milioane de lei de Black Friday 2018

Compania va avea peste 64.000 de modele, de la circa 430 de branduri. “Am crescut in special la nivel de modele, nu atat ca branduri”, spune Robert. “Anul trecut aveam, de Black Friday, doar circa 50.000”.

30.000 de produse vor avea cel mai mic pret din an, 34.000 avand discount dedicat de Black Friday. “Practic, cam tot stocul va fi pregatit pentru Black Friday. Discount-urile medii vor fi intre 50-60%, dar ajung pana la 90% la unele produse”.

Oferta de Black Friday 2018 la FashionDays: 12 produse de brand au fost deja anuntate in promotie!

Imbracaminte femei -60%; Incaltaminte femei -55%. Top branduri vandute vor fi Fossil, Nike, Trespass sau Adidas. Ca noutati, vor intra brand-urile Kate Spade, Mango, Coach, Under Armour sau Koton.

Black Friday 2018 la FashionDays

FashionDays.ro de Black...
Citeste si: FashionDays.ro de Black Friday: Ce s-a vandut cel mai bine

Vezi aici oferta FashionDays actuala

Va fi cel mai mare stoc dedicat de produse Black Friday de până acum la FashonDays si achizitii exclusive pentru genti Coach, Kate Spade, bijuterii cu diamante Dhamont.

La nivel de plata online, circa 25% dintre comenzi sunt facute cu cardul. “Cresc, dar cresc destul de putin, desi incercam sa le dam un push important. Avem deal-uri cu 8 banci majore din piata”. Comenzile platite cu card Visa sunt inscrise automat in concurs, clientii putand castiga 2.000 de lei.

70% dintre comenzi vor fi livrate pana miercurea viitoare; 85% dintre ele vor fi livrate prin curier si 15% in Oficiile Postale si showroom-urile eMAG.

De peste 9 ani, Fashion Days este destinatia online ce ofera experiente nelimitate de fashion celor peste 1.000.000 de clienti din Romania, Bulgaria si Ungaria. Compania pune la dispozitia tuturor o selectie vasta de piese vestimentare, incaltaminte si accesorii pentru femei, barbati si copii de la branduri internationale de top precum United Colors of Benetton, Guess, Le Coq Sportif, Pepe Jeans, Desigual, Zee Lane, Diesel, Calvin Klein, Nike, Esprit, Love Moschino, Next, Mango, Napapijri, Sport Max, Fossil, Max&Co, Ted Baker si multe altele.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea eCommerce »



Citeste si
ARMO: Romanii au cumparat de Black Friday cu 30% mai mult fata de 2017