Aplicatia mobila SelfPay ofera utilizatorilor Statiilor de Plata numeroase avantaje, precum pastrarea istoricului platilor efectuate si a chitantelor aferente in format digital, acumularea si posibilitatea de utilizare a restului rezultat in urma efectuarii de plati direct din aplicatie, localizarea celor mai apropiate statii de plata sau acumularea punctelor pentru participarea la campaniile cu premii organizate de SelfPay.

Lansarea aplicatiei mobile SelfPay face parte din strategia companiei de a oferi clientilor sai solutii simple, usor accesibile si adaptate nevoilor digitale ale consumatorilor. Prin statiile de plata SelfPay, compania pune la dispozitia clientilor sai mai mult de 120 de servicii, printre care se numara: plata facturilor, plata rovinietei, plata ratelor la credite, plata intretinerii, reincarcarea eletronica a cartelelor de telefon mobil, plata serviciilor sau a produselor cumparate online, moneda electronica, donatii, bilete de tren, plata taxelor si impozitelor, bilete la spectacole si nu numai.

„Aplicatia SelfPay este adoptata si utilizata deja de mii de persoane care isi tin evidenta facturilor si a serviciilor achitate la statiile de plata SelfPay. Estimam ca pana la finele anului 2019 cel putin 25% dintre utilizatorii statiilor de plata vor instala si utiliza aplicatia mobila, fata de 3% in prezent, la doar 3 luni de la momentul lansarii.” a declarat Adrian Badea, CEO SelfPay.

Scanarea chitantelor emise de statiile SelfPay pentru colectarea de puncte ce se adauga ca beneficii in contul utilizatorului este cea mai utilizata functionalitate a aplicatiei. Cu punctele acumulate, clientii SelfPay se pot califica pentru participarea la campania curenta in cadrul careia, compania ofera premii in valoare de peste 140.000 de lei, Marele Premiu fiind un autoturism Jeep Renegade.

Ce urmeaza in bankingul...
Citeste si: Ce urmeaza in bankingul digital in 2019? Noi jucatori ameninta bancile

Aplicatia mobila SelfPay poate fi descarcata gratuit din Google Play si App Store

Topul tranzactiilor realizate de catre utilizatorii aplicatiei include tranzactiile de moneda electronica - 38.86%, serviciile de plati facturi – 32.44% si tranzactiile de reincarcare a cartelei de telefon mobil - 13.80%.

Reteaua de statii de plata SelfPay este alcatuita in prezent din peste 3.900 de statii, amplasate in peste 900 de localitati din tara, iar pana la finalul anului 2018 va ajunge la 4.000 de statii SelfPay, in crestere cu 38% fata de anul 2017.