Vino la ecomTEAM 2019 si interactioneaza cu cei mai importanti manageri din eCommerce-ul local si international! Profita de reducerea early bird.

In acest context, cele mai vandute produse sunt din categoria echipamentelor indoor – benzi de alergat, steppere, biciclete fitness, cu discount-uri ce ajung la 50%.

De asemenea, la inceput de an, prin prisma angajamentelor de a petrece mai mult timp in aer liber si pentru a profita de campaniile de reduceri, romanii cumpara si trotinetele electrice si bicicletele electrice.

„Am inregistrat anul trecut o crestere cu aproape 80% a vanzarilor de produse din categoria Sport & Fitness, fiind segmentul cu cele mai bune rezultate in 2018 la evoMAG, prin prisma evolutiei. Estimam pentru aceasta perioada o dublare a vanzarilor de produse de acest gen, iar pentru intreg anul, o cre� tere cu 50%. In prezent avem in categorie circa 8.600 de repere si, datorita cererii mari, vom adauga acestui segment, in 2019, peste 2.500 de noi produse”, spune Mihai Patrascu, CEO evoMAG.

Patrascu, evoMAG: Piata de...
Citeste si: evoMAG: eCommerce-ul si-a atins potentialul pe categoriile mari

La mare cautare sunt si dispozitivele destinate monitorizarii activitatii sportive. Astfel, au crescut semnificativ vanzarile de bratari fitness si ceasuri sportive care pot monitoriza pasii facuti, distantele parcurse, caloriile consumate etc.

In medie, bugetul pe care il aloca romanii achizitiei de produse din categoria Sport & Fitness este de aproape 400 de lei, mai mare, in 2018, cu peste 30% fata de 2017.

Pentru a veni in sprijinul clientilor, evoMAG desfasoara, pana pe 3 februarie, o campanie de lichidare de stocuri, cel mai mare eveniment de reduceri al sezonului. Astfel, peste 14.000 de produse din aproape toate categoriile listate in site, vor beneficia de cele mai mari discounturi oferite in acest sezon, de pana la 70%.

evoMAG: piata de echipamente...
Citeste si: evoMAG: piata de echipamente electronice reconditionate creste rapid