Cu o crestere de 40%, retailer-ul de mobilier si accesorii online Bonami, a atins in 2018 o cifra de afaceri totala de 40 milioane euro. Compania a inregistrat o progresie spectaculoasa pe finalul anului trecut datorita extinderii in Ungaria. Avand un potential important, tara vecina ar trebui sa aduca 10% din veniturile pe 2019.

Cifra de afaceri a Bonami in Romania este prognozata sa atinga 10 milioane euro in 2019 si sa isi mentina contributia de 15% din veniturile totale ale companiei, estimate la 60 milioane euro.

Incepand din martie anul acesta, vizitatorii ce acceseaza site-ul Bonami nu trebuie sa se mai inscrie pe site pentru a putea efectua cumparaturi.’’Am constatat o dinamica interesanta de cand am implementat aceasta modificare: a scazut numarul de inregistrari, insa a crescut numarul comenzilor efectuate de cei ce opteaza sa primeasca oferte pe e-mail, suntem deci optimisti’’, a declarat CEO-ul Bonami, David Siska.

La cresterea cu 60% in 2018 a pietei romanesti a contribuit marirea semnificativa a stocului, care s-a dublat, tendinta ce se va mentine si in 2019. De asemenea, din totalul de 2 milioane de produse vandute, 300.000 si-au gasit loc in casele romanilor.

Categoria de mobilier continua sa ocupe un loc important, inregistrand o crestere cu 50% fata de anul trecut si reprezentand o treime din vanzarile Bonami. Aplicatia mobila numara zeci de mii de descarcari si genereaza in continuare 10% din vanzarile anuale.

Click-wrap agreements sau...
Citeste si: Click-wrap agreements sau incheierea contractelor online

Pentru 2019, se preconizeaza o suplimentare a spatiului de depozitare cu 4000 mp, ajungandu-se astfel la o suprafata totala de 10.000 mp si imbunatatirea serviciilor de livrare. “Dorim sa aratam clientilor nostri beneficiile unei achizitii pe bonami.ro: vor gasi o gama larga de produse pline de personalitate, ce pot fi comandate confortabil si convenabil de acasa. Totodata dorim sa le inlaturam orice temeri legate de comertul online si sa le explicam ca in spatele Bonami se afla o echipa entuziasta, ce depune eforturi zi de zi pentru ca ei sa fie multumiti”, a mai afirmat David Siska, CEO Bonami.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea eCommerce »



Citeste si
VTEX: In 3 ani vor aparea tool-uri care vor schimba marketingul online