Retailerul de fashion online FashionUP lanseaza MarketUP!, un proiect ce sustine si promoveaza selleri de fashion din Romania. MarketUP! functioneaza ca un marketplace in cadrul caruia partenerii FashionUP listeaza si livreaza produse proprii clientilor platformei de fashion.


MarketUP! este un proiect marca FashionUP, care sustine si promoveaza selleri de fashion din Romania, oferindu-le expunere pe zona de e-commerce de fashion din tara. Acestia au posibilitatea sa acceseze un suport esential in dezvoltarea afacerii lor online: sprijinul unei echipe specializate in marketing online, acces la baza de clienti a FashionUP si prezenta in proiectele sale editoriale.

Partenerii din MarketUP afiseaza propriile produse pe FashionUP.ro, asigurand (a) livrarea Comenzilor catre Clienti prin curier rapid si (b) serviciile post-livrare.

«MarketUP! este aportul nostru pe piata de online, pentru a genera mai multa performanta si autenticitate. In acest proiect sunt implicati parteneri, furnizori, dar si echipa extrem de dedicata a FashionUP. Este un nou pas in maturizarea si dezvoltarea brandului FashionUP, ce vine in mod natural in urma unui alt proiect digital lansat cu succes in 2018 – aplicatia mobila.», spune Mira Anghelescu, directorul de operatiuni FashionUP.

FashionUP aniverseaza, in 2019, 10 ani de existenta pe piata romaneasca, timp in care a ajuns la peste un milion de clienti si mai mult de 1,8 milioane de produse vandute. In 2009, in birourile FashionUP din Bucuresti erau 5 angajati ce gestionau cele 50 de brand-uri din portofoliu. Prima comanda pe shop a fost plasata in luna iunie, acum zece ani, si a fost o pereche de pantofi. Urmatorii doi ani aduc o imbogatire a ofertei, cu accesorii si cosmetice, dar si o crestere considerabila a numarului de fani pe pagina de Facebook oficiala, FashionUP devenind cel mai urmarit cont in randul magazinelor online.

In 2012, business-ul isi exinde operatiunile in Bulgaria, pe FashionUP.bg, si reuseste sa atraga, in mai putin de un an, 10.000 de clienti. Din 2017, peste 19.000 de produse ce includ decoratiuni, articole pentru depozitare, bucatarie si obiecte de mobilier pot fi accesate usor si livrate in orice colt al tarii. In noiembrie 2018, se lanseaza aplicatia mobila FashionUP, dezvoltata in urma unei investitii de 60.000 euro, ce in prezent a fost descarcata de mai mult 40.000 de utilizatori.

Clientii FashionUP sunt femei si barbati cu varste cuprinse intre 25 si 45 ani, care prefera sa comande folosind telefonul, mai ales prin aplicatia mobila. Cele mai cautate categorii din site sunt rochiile si pantofii sport.

Astazi, magazinul comercializeaza peste 1.000 de branduri nationale si internationale.FashionUP aduce in exclusivitate brandurile La Redoute si Heine, dar si marci populare precum Guess, Love Moschino, Calvin Klein, Versace Jeans, Nike, Adidas, Pepe Jeans, New Balance, Desigual, Le Coq Sportif, Bensimon, Top Secret, Vans, Lacoste, Esprit, Triumph, Clinique, Bioderma si multe altele. FashionUP este prezent in Romania, Bulgaria si Ungaria.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri