Cel mai recent start-up din sectorul FoodTech care se lanseaza pe piata din Romania este yochef.ro, prima platforma gratuita pentru rezervari si comenzi restaurante.

Pentru inceput, yochef este disponibil in Bucuresti, urmand ca in perioada urmatoare sa se extinda si in celelalte mari orase ale Romaniei. Aceasta platforma smart pune la dispozitia utilizatorilor doua servicii online principale: unul pentru a rezerva o masa (sau eveniment) si altul pentru a comanda mancare, avand chiar optiunea de pick-up delivery, in care clientii pot ridica personal comanda din restaurant fara alte costuri.

Principalul avantaj al platformei yochef.ro este faptul ca restaurantele, barurile si cafenele inregistrate nu platesc niciun comision sau alte taxe, asa cum fac pe celelalte platforme din domeniu, ceea ce inseamna mai multi clienti pentru acestea si un profit mai ridicat.

Acest concept genereaza un avantaj major si in privinta utilizatorilor yochef, care, in final, beneficiaza de un cost redus, precum si de discount-uri din partea restaurantelor, functionand ca un sistem de fidelizare al clientilor.

Pe langa aceste servicii, yochef reprezinta o comunitate a sectorului HoReCa, fiind printre altele si o sursa de informatii si review-uri din partea clientilor.

Citeste si:
Povestea unui business dulce care a iesit in piata dupa cinci ani
Povestea unui business dulce...

Bogdan Atanasiu, Fondatorul yochef: “Piata de food delivery din Europa a cunoscut o crestere spectaculoasa in ultimii ani in detrimentul modelului clasic de afaceri al unui restaurant, tendinta ce s-a extins si in Romania . Conceptul din spatele yochef consta in sprijinirea restaurantelor de a ramane relevante pe aceasta piata prin adaptarea la tendintele din tehnologie si nevoile actuale ale clientilor.

Industria HoReCa din Romania include peste 16.000 de companii, dintre care aproape 10.000 sunt in sectorul restaurantelor, iar scopul nostru este sa devenim cea mai mare comunitate HoReCa din Romania. Astfel, pe de o parte, punem la dispozitia restaurantelor, barurilor si cafenelelor, instrumente digitale, precum rezervari si comenzi online, prin care sa iti creasca afacerile in mod organic, fara costuri suplimentare, iar de cealalta parte, la dispozitia utilizatorilor nostri, punem un sistem de fidelizare, informare si explorare prin care beneficiaza de oferte, discount-uri, comoditate si incredere in acest sector”.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea eCommerce »



Citeste si
Pranzul de la birou: 4 idei ca sa te bucuri de mai multa diversitate