Gigantul chinez de comert electronic Alibaba a inaugurat duminica primul sau magazin din Europa, in centrul comercial intu Xanadú din Madrid, unitatea fiind sub marca AliExpress, divizie de cumparaturi adresata consumatorilor, relateaza Business Insider, citat de G4Media.ro.

Noul magazin va functiona ca un showroom unde cumparatorii pot veni, cauta si testa mixul de produse, pentru ca ulterior sa le cumpere online.

Showroomul va prezenta peste 1.000 de produse provenind de la 60 de branduri.

Deschiderea unui magazin fizic in Europa face parte dintr-un plan mai amplu al Alibaba de a-si mari cota de piata la nivel global si de a concura grupul Amazon, ale carui venituri anuale sunt de patru ori mai mari decât ale grupului chinez.

Alibaba detine o cota de 56% in China, iar baza sa de utilizatori este in crestere rapida, 674 de milioane de oameni cumparând in mod activ de pe platforma sa anual. In ultimul trimestru, numarul acestora a crescut cu 121 de milioane. Cu toate acestea, Alibaba este inca in urma Amazon la nivel international.

Citeste si:
eCommerce-ul .ro, crestere de trei ori mai mare decat media europeana
eCommerce-ul romanesc,...

.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea eCommerce »



Citeste si
Surprize pe piata de eCommerce romaneasca: Alibaba "ia fata" Amazon