VTEX, furnizor global al platformei unificate de comert, unul dintre liderii mondiali din ecommerce, cu operatiuni in 28 de tari, a atras o runda de investitii de 140 de milioane de dolari de la fondul SoftBank, din America Latina, in colaborare cu Gávea Investimentos si Constellation Asset Management.

Cu ajutorul acestei investitii, VTEX isi va continua dezvoltarea si expansiunea la nivel global si va continua sa isi imbunatateasca solutiile de tip cloud commerce pe care le ofera.

„In ultimii 4 ani, ne-am axat pe construirea unei platforme care sa permita dezvoltarea comertului la nivel global prin unificarea operatiunilor clientilor nostri online si offline”, spune Mariano Gomide, cofondator si co-CEO la VTEX. „In tot acest timp, am deschis birouri in SUA si in UE si ne-am consolidat prezenta in America Latina. Aceasta investitie facuta de SoftBank si partenerii sai valideaza dedicarea noastra de a oferi o platforma de comert unificata, scalabila, securizata si globala.”

Avand o crestere organica de 43% pe an, in ultimii 5 ani, VTEX a devenit unul dintre cei mai mari jucatori la nivel mondial pe piata comertului digital. Cu sediul central in Londra, compania a fost recunoscuta de IDC si Gartner ca un jucator de urmarit, luand in calcul nivelul ridicat de user experience oferit de VTEX, usurinta in configurare si rapiditatea implementarii platformei.

La inceputul anului 2019, VTEX a achizitionat UniteU, o platforma de ecommerce cu sediul in SUA. „Achizitionarea UniteU a fost doar primul pas al unei expansiuni responsabile si consistente a VTEX in SUA. Avem planuri mari sa acceleram extinderea la nivel global si in directia inovarii de produs”, mai spune Mariano Gomide.

Citeste si:
Alianta in eCommerce-ul local pentru a vinde online in Polonia
Alianta din eCommerce-ul...

VTEX ofera solutii de comert la nivel global pentru 2.500 de branduri, printre care Levi’s, Sony, Walmart, L’Oréal si Motorola. Printre inovatiile companiei se afla tehnologia patentata de plata online fara parola, sigura si intuitiva, numita SmartCheckout, o retea arhitecturala de microservicii pentru a furniza fara probleme actualizari continue, si VTEX IO, arhitectura de dezvoltare fara servere care permite clientilor producerea de aplicatii web scalabile, gata pregatite pentru productie, destinate comertului global fara necesitatea unei infrastructuri complexe.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea eCommerce »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Black Friday 2019 la evoMAG: vanzari totale de 5 milioane de euro