Ce măsuri ia eMAG pentru a diminua specula în perioada coronavirus

Țînând cont de faptul prezența Coronavirusului (Covid-19) a fost deja confirmată în România, eMAG.ro se așteaptă ca cererea din partea clienților pentru produse care pot fi utilizate pentru a reduce riscul de contaminare cu acesta sau cu alte virusuri gripale, fie foarte mare.

eMAG a eliminat orice fel de comision din partea Marketplace pe durata acestei situații de criză, pentru produsele precum “masca chirurgicală”, “halate medicale”, “bonete/botosi de unică folosință”, “costume de protecție medicale”, “geluri și săpunuri antibacteriene/dezinfectante”, “dezinfectanți pe baza de alcool și/sau clor”, “alcool sanitar” comercializate pe platformă.

În plus, pentru a proteja interesele clienților noștri am comunicat partenerilor din marketplace vom urmări foarte atent prețurile și condițiile comerciale aplicate pe platforma și feedback-ul clienților, iar în măsura în care vom identifica situații în care încrederea clienților este înșelată vom lua toate măsurile care se impun.

eMAG s-a autosesizat după ce un seller din Markeplace a ”umflat” prețul unui produs dezinfectant. Produsul care avea prețul de 39 de lei a fost suspendat de la vânzare, a anunțat eMAG.

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea eCommerce »



Setari Cookie-uri