După redeschiderea mall-urilor, schimbarea obiceiurilor de consum s-a observat și în rândul celor care frecventau aceste locații, explică Lucian Caruceriu, project manager al Veranda Mall, primul jucător din România care a făcut pasul în online cu un marketplace în care și-a adus chiriașii.

”Din datele pe care le avem, traficul nu a suferit o scădere atât de dramatică pe cât se aștepta lumea. Aș zice că scăderea a fost undeva în jurul a 20%, însă un lucru pe care l-am observat este creșterea bonului de cumpărături, care a fost una masivă. Ceea ce ne duce la concluzia că persoanele care ne trec pragul, vin să cumpere mai mult. Poate vin mai rar, dar în momentul în care o fac cumpără mai mult. Poate să aibă o influență și canalul online, în ideea că văd produsele în marketplace și apoi vin direct să le cumpere, nu mai pierd foarte mult timp”, precizează Lucian Caruceriu în cadrul evenimentului ecomTEAM, organizat de wall-street.ro.

Veranda Mall a lansat primul marketplace destinat chiriașilor pe data de 12 iunie, Căruceriu precizând că selleri care au intrat în platformă erau comercianți care nu aveau experientă în online absolut deloc. Mall-ul cocheta dinainte cu această idee, de a dezvolta un marketplace prin intermediul căruia să își aducă chiriașii în online, iar venirea pandemiei ce a adus o creștere accelerată a e-commerceului i-a convins că acum este cel mai bun moment.

”Considerăm că activitatea Marketplace-ului nu se află absolut deloc în contradicție cu cea a centrului comercial în sine. Din contră este o extindere a serviciilor pe care le oferim clienților noștri din proximitate și nu numai, cât și a chiriașilor care acum devin și selleri”, explică Lucian Caruceriu care precizează faptul că Marketplace-ul a fost dezvoltat în urma unui parteneriat cu VTEX, soluția complet integrată de comerț, marketplace și Order Management System(OMS).

Marketplace-ul este funcțional din 12 iunie și adună deja retaileri precum Meli Melo, Miniso, Bizzar Boutique, Senior Tailor, Tabor și English Home. Mai mult, reprezentanții centrului comercial declară că iau în considerare și atragerea unor parteneri noi, care nu se află încă în Veranda.

Lucian Caruceriu a participat la ecomTEAM 2020, eveniment organziat de wall-street.ro, powered by FAN Courier, VTEX (Main partner), eMAG (gold partner), UniCredit Bank (gold partner), P3 Logistic Parks (gold partner), Gun Media (silver partner), Retargeting (silver partner), DWF (silver partner), CBRE (silver partner), Merchant Pro (silver partner), Plăți Online (sponsor), Canopy (sponsor), Veranda Mall (sponsor), Libris.ro (supporting partner), ARMO (supporting partner). Parteneri media: Cariere, Retail-Fmcg.ro, SmartBill, eComJobs.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri