Cum să faci trecerea de la offline la online și să îți vinzi produsele pe internet

Pandemia și restricțiile impuse pentru limitarea ei au avut un impact negativ major pentru business-urile offline și pentru magazinele fizice non-alimentare. Iar dacă te numeri printre cei care încă nu au făcut pasul către online, acest ghid te va ajuta să-ți muți produsele în spațiul digital și să vinzi orice, oricui și oriunde, cu costuri și efort minime.

Dacă nu ai făcut încă trecerea către online, poate te simți nepregătit din punct de vedere financiar, logistic, sau din punct de vedere al cunoștințelor despre mediul digital. Aici intervine platforma eMAG Marketplace, care înlătură nevoia construirii unui site dedicat, nevoia de marketing, de servicii de fulfilment proprii și tot stresul asociat cu trecerea de la offline la online.

Cu ajutorul platformei eMAG Marketplace îți poți face vizibile produsele către 500.000 de cumpărători în fiecare zi, iar procesul de înregistrare și de listare a produselor este unul foarte simplu.

Cum faci trecerea de la offline la online și îți vinzi produsele pe internet

Pentru a deveni partener eMAG Marketplace trebuie să accesezi site-ul marketplace.emag.ro, să completezi adresa de email și să apeși butonul ”Vreau să vând pe eMAG”. Apoi, completezi numărul de telefon și apeși din nou pe butonul ”Vreau să vând pe eMAG”.

Citește materialul integral pe start-up.ro

Citeste si:
Un an de la primul caz de COVID-19: cum a schimbat pandemia jocul...
Un an de la primul caz de...


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea eCommerce »



Setari Cookie-uri