Cristi Movilă, VTEX: Companiile își doresc din ce în ce mai mult să folosească soluții de tip headless commerce

Headless a devenit un cuvânt din ce în ce mai des folosit, iar dorința companiilor de a-și dezvolta comerțul pe o astfel de soluție, de tip headless, este mai acerbă, precizează Cristi Movilă, Growth Leader Eastern Europe la VTEX, în cadrul evenimentului European Digital Commerce.

Când vorbim despre ”headless commerce”, ”head” în e-commerce reprezintă front-end-ul, ceea ce vede clientul, și back-end-ul, ceea ce vede operatorul magazinului.

”Când am headless înseamnă că am decuplat front-end-ul și back-end-ul de funcționalitățile platformei. Fac acest lucru pentru a oferi experiențe personalizate”, explică Cristi Movilă, care în cadrul prezentării susținute la European Digital Commerce, powered by VTEX, a punctat faptul că această arhitectură permite mai multă flexibilitate, complexitate și agilitate pentru business-urile care o folosesc.

O flexibilitate cât mai mare, ceea ce companiile obțin datorită arhitecturii headless, le ajută să se diferențieze de ceilalți jucători din piață și să obțină un avantaj competitiv.

”La final de zi am funcționalitățile out of the box ale platformei, din care iau ce îmi trebuie mie, funcționalitățile de la furnizorii terți sau din ecosistem și am și soluții dezvoltate special pentru mine. Toate ca urmare a folosirii structurii de tip Headless”, explică Cristi Movilă.

Citeste si:
Cum s-a adaptat Vivre ultimului an și care este ”marele câștig”...
Cum s-a adaptat Vivre...

Puteți afla mai multe despre modul în care funcționează această arhitectură, urmărind în integralitate prezentarea susținută de către Cristi Movilă la European Digital Commerce pe link-ul de mai jos:

<

Sursa foto: Udrescu Ovidiu
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea eCommerce »



Setari Cookie-uri