Ești comerciant și, de ceva vreme, te întrebi: ce se întâmplă dacă le-ai oferi clienților posibilitatea să îți cumpere produsele de pe Internet? Cu milioane de oameni care fac achiziții online, avantajele comerțului electronic sunt numeroase și este timpul să analizăm această întrebare.

Descoperă cele 5 motive principale pentru realizare magazin online și avantajele de a începe să vinzi online!

O vitrină suplimentară pentru a-ți vinde produsele

O adevărată extensie a magazinului tău, site-ul de comerț electronic oferă mai multă vizibilitate produselor, serviciilor și știrilor tale. Permite utilizatorilor de internet care te cunosc să-și facă achizițiile online direct din magazinul tău electronic, iar celor care nu te cunosc să-ți descopere marca, valorile și locația ta, efectuând o simplă căutare în motoarele de căutare. Site-ul tău de comerț electronic este, de asemenea, o modalitate foarte bună de a genera trafic în magazinele fizice.

Dezvoltarea unei noi clientele

Crearea unui site de comerț electronic de către o agenție digital marketing și SEO îți deschide zona de captare către alte teritorii. O vitrină online fără frontiere, care îți permite să te ancorezi la nivel local în timp ce îți dezvolți afacerea la scară mai mare.

Într-adevăr, odată cu crearea magazinului online, produsele pot fi vizibile în toată lumea: suficient pentru a păstra clienții străini care îți vizitează magazinul, întărindu-ți în același timp prezența locală.

O gamă mai largă de produse

Unul dintre avantajele unui site web hosting România este că ai posibilitatea de a oferi o gamă mult mai mare de produse decât în ​​magazinul tău fizic, ceea ce te constrânge neapărat de zona de vânzare. Singura ta limită va fi capacitatea de stocare pentru produsele tale. Deschiderea magazinului online îți va oferi și posibilitatea de a-ți diversifica afacerea.

Costuri reduse

Spre deosebire de un magazin fizic pentru care trebuie să plătești chirie, costuri de funcționare, costuri de personal dacă ai angajați, costurile asociate unui proiect de e-commerce sunt reduse. Rentabilitatea investiției este imbatabilă: costurile de tranzacție și găzduire web România sunt mai mici, intermediarii sunt mai puțini, așa că poți aplica prețuri mai atractive.

Un spațiu de chat pentru clienții tăi!

Pe site-ul de comerciant, poți colecta opiniile clienților tăi. O modalitate bună de a-ți evidenția punctele forte... și slăbiciunile. Acest lucru îți va permite să îți optimizezi afacerea pentru a fi mai eficient, fără a fi nevoie să investești într-un sondaj costisitor de satisfacție.

În plus, datorită datelor colectate prin vânzări online (adrese de e-mail, adrese poștale, numere de telefon, profiluri complete etc.), îți vei cunoaște mai bine clienții. Acest lucru îți va permite să le oferi acțiuni bazate pe călătoria lor de cumpărare sau promoții bazate pe produsele pe care le-au achiziționat! De asemenea, poți alege să distribui site-ul pe rețelele sociale.

Sursa foto: Pexels.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri