Maratonul Interviurilor din eCommerce. Ioana Cristodoru, Vanilla Days: Vrem să tatonăm piața din Europa și să dublăm cifra de afaceri

Sursǎ foto: Wall-street.ro

Maratonul Interviurilor din eCommerce. Ioana Cristodoru, Vanilla Days: Vrem să tatonăm piața din Europa și să dublăm cifra de afaceri

Brandul românesc de încălțăminte din piele Vanilla Days vrea să tatoneze în 2025 mai multe piețe din Europa și să reușească o dublare a cifrei de afaceri. Despre aceste planuri ne-a vorbit Ioana Cristodoru, proprietar Vanilladays.ro, în Maratonul Interviurilor din eCommerce, organizat la ecomTEAM 2024, un eveniment al Wall-street.ro.

„Noi ne aflăm pe piață din 2015, în 2017 ne-am rebranduit în Vanilla Days și de atunci am tot crescut(...) Am dezvoltat și pe zona de e-commerce, dar și pe zona de producție. Noi producem pantofii din piele naturală în România”, povestește Ioana Cristodoru.

Anul acesta au finalizat mutarea fabricii în zona Vitan, o investiție pe care o descrie ca fiind o decizie importantă pentru brandul pe care-l reprezintă.

„Socoteala de acasă nu se pupă cu cea din piață, chiar dacă am fost foarte riguroasă și mi-am făcut temele bine. Însă, sunt fericită că am ales un spațiu mult mai mare, mult mai aerisit și l-am organizat după nevoile noastre. Drept urmare, procesele merg mai bine în producție, ceea ce se vede și în calitatea produselor pe care noi le vindem”, povestește Ioana Cristodoru.

Niciun an nu seamănă cu celălalt când vinzi online în Fashion

Antreprenoarea vede comerțul online ca fiind o zonă în continuă dezvoltare, cu schimbări ce fac ca niciun an să nu semene cu celălalt. Provocările din 2024 au împins-o să caute soluții inclusiv pe zona de automatizare, să fie deschisă către noi tehnologii și către tot ce înseamnă crearea unei experiențe mai plăcute pentru clientul care îi vizitează website-ul.

Rămâne însă „cea mai mare provocare” a unui producător de pantofi: mâna de lucru.

„Nu găsim oameni specializați și dacă îi găsim poate nu stau cât de mult am vrea noi”, povestește Ioana Cristodoru la Maratonul Interviurilor din eCommerce.

În ceea ce privește materia primă, antreprenoarea importă din Italia pielea, însă a apelat și la alte țări precum Polonia sau Turcia pentru diverse componente ale încălțărilor.

Când vine vorba de cele mai importante lecții pe care le-a învățat de-a lungul timpului, consecvența în a asculta clientul este una dintre cele mai importante.

„E foarte important să primim feedback de la client. Dacă este un retur, mă interesează să știu de ce, ce nu i-a plăcut, dacă este o problemă cu produsul”, adaugă Ioana Cristodoru.

ecomTEAM este un eveniment organizat de wall-street.ro și susținut de:

  • Main Partner: FAN Courier
  • Gold Partner: IT Globers
  • Silver Partners: Daktela, Innobyte, Gun Media, Netopia Payments, ING Bank, Limitless Agency, RTB House, DPD, Sameday, Dyver, InvestHK, Optimized, Mizar, Cargus, MTH Digital, DHL, MerchantPro, UpSwing.
  • Event Sponsors: Mavericks, 2Ship, Roweb, Consulting Hungary
  • With the support of: FULL OUT Media
  • Agency Partners: Bossnet, Alt Express, Spot Group, AYSA
  • Supported By: Magnolia.ro, Leonidas, Autonom

Personalizate pentru tine