VIDEO Din avocatură, în antreprenoriat cu bijuterii, din aur și diamante, realizate în România: povestea Zea et Sia

Sursǎ foto: Wall-street.ro

VIDEO Din avocatură, în antreprenoriat cu bijuterii, din aur și diamante, realizate în România: povestea Zea et Sia

Zea et Sia, un retailer online de bijuterii din aur și diamante, realizate în România, se uită către deschiderea unei locații fizice și consolidarea comunității create în jurul brandului. Despre povestea din spatele afacerii, dar și obiectivele pentru anul 2025, ne-a vorbit Oana Bîrșescu, fondatoare, în cadrul maratonului de interviuri organizat de Wall-street.ro la ecomTEAM Fashion & Beauty.

Numele brandului Zea et Sia este inspirat din prenumele celor două fete ale Oanei Bîrșescu. Afacerea a început în 2020, din dorința de a petrece mai mult timp cu familia, după mai mulți ani în avocatură. Ideea din spatele businessului a fost de a oferi bijuterii realizate în România, care să spună o poveste și să fie păstrate din generație în generație.

Vrei să ne spui povestea magazinului tău online? Vino la următoarea ediție a Maratonului Interviurilor din eCommerce, pe care o organizăm pe 18 și 19 septembrie la Brașov, în cadrul evenimentului ecomTEAM. Trimite-ne un e-mail la armand.iliescu@wall-street.ro cu o scurtă prezentare a business-ului pe care îl reprezinți. Detalii despre eveniment găsești pe ecomteam.ro.

„Le-as recomanda tinerilor să nu amâne punerea în aplicare a planurilor pe care le au legate de antreprenoriat(...) Noi creștem organic și îmi pare rău că nu am pornit această afacere mai devreme, însă niciodată nu e prea târziu”, precizează Oana Bîrșescu, întrebată în legătură cu lecțiile de business învățate în cei 5 ani de la intrarea în antreprenoriat.

Deschiderea unei locații fizice, printre planurile Zea et Sia pentru 2025

Printre obiectivele Zea et Sia pentru anul 2025 se numără consolidarea unei comunități către care să vină cu informații utile legate de zona de bijuterii.

„În primul rând, vrem să dăm sfaturi nu doar legate de bijuterii, cât și de valorile pe care le transmitem noi mai departe copiilor(...) Credem în zestrea pe care o transmitem copiilor noștri. Pe lângă comunitate, ne dorim să avem și o locație fizică, să îmbunătățim experiența pe site și poate să ne extindem internațional, însă acest proces trebuie să vedem dacă poate fi concretizat în 2025”, precizează Oana Bîrșescu pentru Wall-street.ro, în cadrul maratonului interviurilor din eCommerce, organizat la ecomTEAM Fashion & Beauty.

Urmărește interviul integral în căsuța de mai jos:

ecomTEAM Fashion & Beauty este un eveniment organizat de wall-street.ro cu sprijinul:

  • Gold Partners: Trendyol
  • Silver Partners: PayPo, FAN Courier, MTH Digital, Naratix
  • Sponsors: WHSimion & Partners, DR. SEO
  • Supported By: ARC Flower Bliss, LaLorraine Bakery Group, Merlin's Vitam!n aqua, Chocolissimo, DeLonghi și Qzine.

Personalizate pentru tine