Apare o nouă metodă de plată pentru românii care merg la METRO: Nu mai au nevoie de cash sau card

Sursǎ foto: darksoul72 / Shutterstock

Apare o nouă metodă de plată pentru românii care merg la METRO: Nu mai au nevoie de cash sau card

Cuprins Articol:

Clienții METRO România au acum la dispoziție o nouă metodă de plată: pot achita cumpărăturile direct din contul bancar, fără să mai folosească numerar sau card.

Noua funcționalitate, numita METRO Pay, este posibilă prin integrarea FinqLink, soluția open banking de inițiere a plăților dezvoltată de Finqware, care permite clienților METRO să plătească instant, direct din contul bancar, fără a mai depinde de card sau numerar. Totul, într-un proces complet digital, securizat și disponibil în timp real, datorită integrării cu infrastructura de plăți instant a băncilor din România operată de Transfond, operatorul național de plăți interbancare din România.

Metro aduce un nou concept de magazine de cartier: LaDoiPași Extra

Cum va funcționa METRO Pay?

METRO România și fintech-ul românesc Finqware anunță încheierea unui parteneriat strategic pentru implementarea unei noi metode de plată destinate clienților profesioniști: plata direct din contul bancar, prin tehnologia open banking.

Prin acest parteneriat, METRO România devine unul dintre primii retaileri din Europa Centrală și de Est care oferă clienților săi – în special antreprenorilor și profesioniștilor – posibilitatea de a efectua plăți direct din conturile bancare, instant, sigur și complet digitalizat.

„Noua soluție le permite clienților METRO să plătească simplu, direct din cont, fără card sau numerar. Banii se încasează instant și sunt confirmați pe loc în contul METRO, la o fracțiune din costurile pe care le are procesarea plăților cu cardul. Este o soluție digitală, sigură și eficientă — următorul pas firesc în evoluția plăților, susținută de Comisia Europeană prin reglementarea PSD2.”, a declarat Cosmin Cosma, Co-Fondator și CEO Finqware.

Ce spun cei de la METRO despre noua metodă de plată?

„Pentru METRO, transformarea digitală a experienței de cumpărare este o direcție strategică. Ne dorim să le oferim clienților noștri – mai ales antreprenorilor din comerțul tradițional și din HoReCa – soluții digitale moderne care le permit să lucreze mai simplu, mai rapid și mai eficient. Implementarea plăților directe din cont, prin open banking, este un pas firesc în acest sens. Am ales Finqware datorită abordării lor inovatoare și a experienței dovedite la nivel european.”, a declarat Camelia Oprea, Chief Financial Officer, METRO România.

În contextul în care plățile bancare se fac instantaneu la nivel național, iar tot mai mulți clienți caută alternative mai rapide și mai sigure la cash sau card, adoptarea tehnologiei open banking aduce beneficii clare: costuri mult mai mici de procesare, încasarea instantanee a banilor, confirmări imediate ale plății, eliminarea riscurilor asociate numerarului sau fraudelor cu cardul.

Integrarea tehnologiei FinqLink în ecosistemul digital METRO România permite clienților să inițieze o plată printr-un simplu click, fiind redirecționați către aplicația băncii lor pentru confirmare. Odată autorizată, plata este procesată instant, iar METRO primește confirmarea în timp real.

Personalizate pentru tine