Compania aeriană low-cost Wizz Air a anunţat că reia zborurile din data de 8 august către Israel, cu peste o lună mai devreme decât era programat iniţial, în 15 septembrie.
O parte din rutele din Tel Aviv, reluate mai devreme
"Ne-am întors - şi ne-am întors cu un scop. Faptul că am revenit mai devreme la Tel Aviv demonstrează angajamentul faţă de pasagerii noştri loiali din Israel şi faţă de menţinerea conexiunilor", a spus Anastasia Novak, Corporate Communications Manager la Wizz Air, citată într-un comunicat al companiei.
Wizz Air urmează să redevină cea mai mare companie aeriană europeană prezentă în Israel, din punctul de vedere al capacităţii. Dintre cele 24 de rute către 11 ţări, operate de compania aeriană de la Tel Aviv, zece rute către opt ţări vor fi reluate mai devreme decât era planificat, iar restul zborurilor către Tel Aviv vor reîncepe din 15 septembrie. Astfel, Wizz pune în vânzare 31.000 de locuri disponibile de la/spre Tel Aviv.
Compania aeriană operează în prezent peste 830 de rute către aproape 190 de destinaţii din 51 de ţări şi va transporta 75 de milioane de pasageri în reţeaua sa extinsă în 2025.
Pe 17 iunie, Wizz Air a suspendat toate zborurile spre şi dinspre Tel Aviv, Israel, şi spre Amman, Iordania, până în 15 septembrie, în urma escaladării situaţiei din Orientul Mijlociu.
Wizz AIr mută toate zborurile de pe Aeroportul Băneasa
Recent, Wizz Air a anunțat că va muta pe Aeroportul „Henri Coandă” Otopeni toate zborurile pe care le opera de pe Aeroportul Băneasa. Mișcarea este temporară și este motivată de o închidere a aeroportului Băneasa ce nu are legătură cu compania aeriană.
Totul durează în perioada 26 august – 2 septembrie 2025, iar compania oferă mai multe opțiuni pasagerilor afectați: reprogramarea călătoriei, rambursarea sub formă de credite WIZZ sau returnarea sumei integrale în numerar, prin transfer bancar sau metoda de plată inițială.
Pasagerii sunt încurajați să verifice itinerariile actualizate din contul WIZZ, pe site-ul companiei. Totodată, Wizz Air atrage atenția că, în cazul rezervărilor care includ mai multe zboruri, nu toate segmentele pot fi afectate de această modificare. Persoanele care au făcut rezervări prin intermediul agențiilor terțe trebuie sunt sfătuiți să ia legătura cu furnizorul lor de servicii de turism pentru reprogramare sau rambursare.