19 imagini
Action este un retailer nonalimentar, cu peste 3.000 de magazine active în Europa, prezente în țări precum: Țările de Jos, Belgia, Germania, Franța, Austria, Luxemburg, Polonia, Cehia, Italia, Spania, Slovacia, Portugalia, Elveția și (recent) România.
Retailerul a inițiat recrutările în România încă din februarie, vizând angajări în peste 10 localități, printre care Pitești (unde va fi primul magazin), dar și Turda, Oradea, București, Ploiești, Târgoviște, Râmnicu Vâlcea, Arad și Cluj.
Wall-Street.ro a vizitat un magazin al Action din Viena, iar în galeria atașată puteți vedea cum arată un astfel de magazin și care sunt principalele produse vândute de retailer. Două treimi din articolele din magazinele Action au prețuri de până la 2 euro (echivalentul a aproximativ 10 lei în România), potrivit reprezentanților companiei.
Action, concurență cu Pepco și Tedi
Cei de la Action vor intra în România în concurență cu alte lanțuri care oferă produse la prețuri mici, cum ar fi Pepco, Tedi și Jumbo.
În magazinele Action se găsesc produse diverse: rechizite, produse de îngrijire personală, gadgeturi, jucării, produse de curățenie și produse de casă și decorațiuni. Pe lângă acestea, în Action puteți găsi și câteva snacksuri, cum ar fi chipsuri, ciocolată sau biscuiți.
Magazinele Action se întind pe o suprafață cuprinsă între 800 - 1.000 metri pătrați, produsele fiind așezate în același mod în toate țările.
De asemenea, de menționat este și faptul că articolele aflate la reducere se vor găsi întotdeauna la intrarea în magazin, de obicei în partea stângă.