Pe malul dinspre Republica Moldova (Chișinău):
- au fost finalizate cele 2 radiere aferente culeii
- a fost finalizată armate și cofrarea iar acum se toarnă betonul la elevația culeei pe firul 1;
- La pila situată pe malul Prutului se bat palplanșele pentru realizarea incintei radierului pilei, care va fi amplasat la -4 metri față de cota râului.

Pe malul dinspre România (Iași):
- au fost finalizate cele 2 radiere aferente culeii;
- La culeea de pe firul 1 a fost turnat betonul elevației;
- La culeea de pe firul 2 se lucrează la armătura din fier-beton, urmând ca săptămâna viitoare să fie turnat betonul și aici.

”Incinta pentru realizarea radierului pilei a fost deja realizată din palplanșe, iar, în prezent, se sparg capetele piloților pentru execuția acestuia. Lucrările sunt în graficul contractat, iar anul viitor vom putea circula peste râul Prut pe un nou pod”, a precizat Scrioșteanu, pe pagina de Facebook.

În prima etapă, circulația se va desfășura pe drumurile naționale din proximitate, urmând ca ulterior, după obținerea finanțării prin programul european SAFE, să fie realizată autostrada până la Ungheni.
De asemenea, în paralel, autoritățile din Republica Moldova lucrează la studiul de fezabilitate pentru continuarea autostrăzii spre Chișinău.