Dupa o cariera solida in IT, pasiunea lui Bogdan Georgescu pentru cafea i-a adus in 2019 titlul de vicecampion mondial la prajit cafea, iar un an mai tarziu l-a purtat pe drumul catre propria sa afacere, dupa ce obtinuse fonduri din programul Start-Up Nation. In 2020, chiar in primul an al pandemiei, Bogdan Georgescu a pus bazele brandului Mabo, intr-un spatiu care gazduieste o prajitorie, dar si o cafenea.
In total, investitia initiala pentru deschiderea prajitoriei si a cafenelei s-a ridicat la
70.000 de euro. Business-ul este conturat pe trei directii mari: cea a cafelei prajite, distribuite catre alte cafenele, care initial reprezenta 90% din afacere, cea a coffee shop-ului si cea a zonei de online. Pentru cea din urma, investitii mai mari s-au facut abia in iunie 2021, cand platforma initiala de Wordpress pe care se vindeau produsele incepea sa nu functioneze la capacitate maxima, din cauza comenzilor care veneau in numar din ce in ce mai mare.
De ce ai nevoie pentru a incepe aceasta afacere:
*NOTA: prezenta lista este orientativa si poate suferi in timp modificari de continut. Pentru acestea Wall-Street.ro declina orice responsabilitate.