3 / 4

Online-ul, important pentru promovarea viitoarelor modele de masini

Mediul online poate influenta cumparatorii de masini, atat pozitiv cat si negativ, considera invitatii Wall-Street.ro

Apare o mai mare expunere in fata clientului/consumatorului: atat pe sales, cat si pe after sales. Retelele sociale, si de fapt intreaga comunicare "deschisa" construita pe forumuri/grupuri de discutii/samd aduce acum mai aproape de orice posibil cumparator parerile (pozitive sau negative) ale celor care au trecut deja printr-o asemenea experienta. Pietele care nu au fost pana acum orientate spre consumator pot fi surprinse de avalansa de feedback - insa acest fenomen este mai putin evident/surprinzator pe pietele mature, unde vocea consumatorului este atent ascultata si monitorizata prin studii de traditie”, este de parere analistul GFK, Iulia Cornigeanu.

Directorul de marketing Dacia-Renault considera ca retelele sociale au o importanta in crestere. Dacia este prima marca din Romania care a facut o transmisie LIVE pe Facebook.

Din ce in ce mai mult...pentru marcile auto prezenta 'calculata' in retelele sociale e un avantaj; e un mediu extrem de sesibil, de personal, influenta poate fi decisiva IN AMBELE SENSURI (achizitie sau non achizitie)”, a precizat Bordeanu.

Comertul online cu masini este in crestere. Dacia vinde in Italia doua modele Sandero exclusiv pe Facebook.

“Vom vedea o dezvoltare; o parte extrem de importanta a comertului auto se petrece deja in online, ma refer la decizia de achizitie, consultarea site-urilor, a forumurilor, blogurilor, retelelor sociale; influenta si rolul acestora a crescut dramatic in ultimul timp. Daca vorbim de PLATA online, cred ca mai avem mult de asteptat; masina si casa sunt celebrele achizitii, ' visul romanesc' , e greu de crezut ca se pot face de la distanta”, a spus Bordeanu.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri