4 / 9

Social media redefineste marketing-ul in domeniul auto

Mijloacele traditionale de a promova un vehicul printr-un spot de 30 de secunde in care vedem o masina pe un drum de munte s-au schimbat semnificativ. In ultimii ani, consumatorii au avut foarte multe informatii disponibile in momentul in care s-au decis sa cumpere un vehicul.


Fenomenul social media le-a asigurat acces la feedback necenzurat, inclusiv la opiniile si perceptiile altor consumatori. Deciziile cumparatorilor sunt influentate de alti consumatori, de website-uri/blog-uri si articole de stiri – tot atatea surse pe care companiile din industria auto nu le mai pot controla sau restrictiona. In acelasi timp, noile platforme de social media au facut posibil ca OEM-urile sa-si creeze legaturi mult mai stranse cu clientii.


Companiile din industria auto, in special, OEM-urile, admit treptat aceasta schimbare de paradigma si o folosesc in avantajul lor pentru a-si introduce pe piata produsele.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri