3 / 5

Dragos Grapinoiu, marketing manager Mazda Romania


Anul viitor se anunta unul bun pentru piata auto. Avem deja o masura fiscala care va incuraja piata, reducerea TVA, iar cresterea economica, daca va fi sustinuta, va favoriza trendul pozitiv al industriei.


Ne asteptam sa vedem o imbunatatire si pe segmentul de clienti persoane fizice, in conditiile in care in 2015 o parte importanta din autovehiculele vandute au ajuns la companii. Totodata, piata ar putea fi sustinuta si de programul de stimulare a innoirii parcului auto, dar acest lucru va depinde de conditiile si criteriile de aplicare.


La Mazda suntem increzatori ca vom continua sa ne consolidam pozitia si cota de piata. Avem o gama complet noua, care ofera cele mai noi tehnologii SKYACTIV, pentru un consum redus si performante dinamice ridicate, dar si linia de design KODO, sufletul miscarii, recunoscuta atat de specialisti, cat si de clienti.


Vanzarile Mazda in Romania au crescut in primele noua luni din 2015 la aproape 800 de unitati, cu 36% mai mult fata de rezultatele inregistrate in aceeasi perioada a anului anterior.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri