4 / 7

Alte detalii tehnice

La randul sau, puntea spate provine si ea din platforma B0, avand forma de H cu profil deformabil si epura programata ; la aceasta se adauga arcurile elicoidale si amortizoarele verticale cu cursa de suspensie marita. Ca si celelalte modele din gama Dacia, Sandero are o garda la sol inalta (155 mm), ceea ce ii permite o reala polivalenta. Mai mult, Sandero beneficiaza de un scut de protectie care asigura rularea fara riscuri pe drumurile neamenajate.

Pe de alta parte, la interior, Dacia Sandero are trei variante de tratament al plansei de bord, carora le corespund patru variante de tapiterie. In functie de versiune, scaunul soferului poate fi reglat atat pe inaltime, cat si in zona lombara. Ca un element suplimentar de confort, Dacia Sandero dispune, in functie de nivelul de echipare, de volan reglabil pe inaltime, iar comenzile sunt amplasate ergonomic sub volan, pentru a spori confortul soferului. Mai mult, nivelul de confort termic din masina raspunde exigentelor climatice din numeroase tari.

Majoritatea versiunilor beneficiaza de un sistem de directie asistata. Versiunile de intrare in gama sunt echipate cu un sistem de directie manuala, insa efortul la volan este diminuat, datorita cresterii usoare a raportului de demultiplicare fata de modelul Clio II.

In materie de siguranta activa, sistemul de franare al Dacia Sandero corespunde criteriilor in vigoare pentru vehiculele din segmentul B in Europa. Dacia Sandero poate fi echipata cu sistemul ABS Bosch 8.1 de ultima generatie. Acesta dispune de un repartitor electronic al fortei de franare (EBV) si in premiera pentru gama Dacia, dispune de un sistem de asistenta la franarea de urgenta (AFU), care permite reducerea cu 20% a distantei de oprire a vehicului. Dacia Sandero beneficiaza totodata de numeroase dispozitive in ceea ce priveste siguranta pasiva.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri