1 / 7

Skoda Fabia - 3.600 euro

Intrebat cum reuseste sa vanda o masina la un pret mic si pe profit, un samsar de masini din targul Autovit ne-a destainuit, "masina este buna, pretul este mic pentru ca mai facem cate o ilegalitate. Profit avem, nu la fel ca in 2007-2008, insa ne convine. De exemplu, masina asta e in tara de 2 zile, i-am luat numere rosii provizorii, iar numerele si talonul de Germania le-a luat un prieten care s-a dus sa aduca alta masina tot pe aceleasi acte, mai castigam de aici. Stii talonul strain cum arata, il modificam, ca se sterge usor si aducem mai multe masini cu el, nu mai dam banii pe acte".

Am gasit in targul Autovit masini la preturi mult sub cele ale dealerilor de masini, insa la cum aratau doar unul din zece autoturisme merita cumparat.

Cele mai vandute masini in Autovit sunt autoturismele Euro 4 cu o vechime de maxim 10 ani, majoritatea cu motorizari mici pe benzina si un pret sub 5.000 euro.


Skoda Fabia - 3.600 euro, discount 250 euro

O masina buna (nelovita, nevopsita, motorul mergea frumos, fara intreruperi si nu prezenta urme de ulei) in Autovit la un pret tentant, 3.850 de euro discutabil, era o Skoda Fabia cu 97.000 de km (fiind adusa de afara existau sanse mici sa fie kilometrii reali), fabricatie 2001, motorizarea de 1,4 litri benzina Euro 4, dotat cu aer conditionat, 4 airbag, 2 geamuri electrice, ABS, inchidere centralizata si oglinzi electrice.

Taxa de poluare de doar 145 de euro era gata sa ne-o lase din pretul masinii, insa in maxim 10 minute de discutii a aparut un ofertant si a cumparat masina pentru 3.600 de euro.

O alta Skoda Fabia din 2006, rulata 64.000 km in Romania, se vindea cu 4.900 de euro discutabil.

Daca facem o vizita la un dealer de masini rulate nu avem sanse sa gasim astfel de autoturisme, poate pentru faptul ca firmele vand masini de peste 5.000 euro pentru a avea o marja de profit mai mare.

Inainte de criza, companiile care vindeau autoturisme noi atacau cum puteau intermediarii de masini rulate, insa in prezent au trecut fortat in tabara lor, dupa ce au observat ca este o alternativa de a face profit pe timp de criza, un business in urcare pe piata romaneasca, spre deosebire de cererea pentru autoturisme noi.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri