3 / 5

Bonsuri clasice vs. bonusuri vedeta

Bonurile de masa, tichetele cadou, asigurarea sau decontul transportului, telefonul de serviciu sunt beneficii care au intrat deja in sfera bonusurilor „clasice”, fiind preponderent incluse in marea majoritate a ofertelor active pe piata.

“Avalansa de bonusuri pentru fidelizarea angajatilor a dus la trecerea in plan secundar a importantei acestor beneficii. Telefonul mobil nu mai este de mult timp un lux iar tarifele de comunicare scad de la an la an,astfel incat iese din prioritatile angajatilor”, sustine Calin Sandru.

De asemenea, decontarea transportului nu mai este considerata de multa vreme un ”bonus”, foarte multe companii ocupandu-se activ de transportul angajatilor prin colaborarea cu firme de transport sau folosirea de autobuze proprii, iar pentru angajatii care au masina personala se ofera posibilitatea de a oferi bonuri de benzina sau „ bonuri cadou”, a adaugat Sandru.

Angajatii isi pierd interesul fata de bonusurile clasice, ei trebuie motivati continuu prin abordarea de oferte actualizate la pretentiile pietei. Astfel, angajatorii penduleaza spre ideea de a acorda stimulente din ce in ce mai creative, care sa le ofere un avantaj competitiv.

Bonusurile clasice, in special tichetele de masa, sunt cele care raman la baza pachetului salarial, iar odata cu trecerea timpului vor fi considerate ca o obligatie neoficiala, schimbandu-si denumirea de bonusuri, este de parere Eliza Simion.

Pentru anul in curs atuurile constau in bonusurile inedite, care depind de implicarea, intuitia si interesul fiecarei companii in parte.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri