4 / 6

Luxul, la adapost de criza

Anca Patru (foto stanga), director general al Glamour Dent din Capitala, spune ca serviciile stomatologice de lux nu au cunoscut un declin semnificativ in 2010. De altfel, spune Patru, piata de profil nu a fost afectata la fel de mult ca alte sectoare in conditiile in care “in Romania mare parte din veniturile cabinetelor sunt in continuare generate de servicii de baza, de interventii care nu mai pot fi amanate”.

“Piata privata a serviciilor stomatologice a fost mentinuta in special datorita inovatiilor aparute in ultimii ani, care aduc tehnici stomatologice inovative, minim de invazie si care sunt foarte eficiente”, explica Patru. Ea estimeaza pentru 2011 o situatie similara, ba chiar o crestere usoara.

Anul trecut, clinica stomatologica a avut afaceri mai mari cu 30% fata de 2009, iar in 2011 cresterea suplimentara va fi tot de 30%, “datorita serviciilor exclusive lansate”. Intrata pe piata in 2009, clinica a inghitit pana acum investitii de 250.000 de euro in aparatura si in dezvoltarea echipei de cadre medicale.

Un obiectiv pentru Trident va fi si orientarea catre segmentul clientilor corporate in conditiile in care pana acum clientii au fost numai persoane fizice. Clinica romano-israeliana face bani si din turismul dentar, cei mai multi provenind din Israel si tari europene, care genereaza 20% din totalul incasarilor.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri