2 / 11

Gabriel Sandu: prima marca proprie dezvoltata de un retailer roman

In 2009 vindea un business de 33 mil. euro gigantului Vodafone. Trei ani mai tarziu intra intr-un domeniu total diferit: retailul alimentar de proximitate. Planurile sale nu se opresc la sapte magazine, cat numara in prezent reteaua pe care o detine, Gabriel Sandu declarand ferm ca in urmatorii 5 ani vrea sa ajunga la pragul de 100 de magazine.


Antreprenorul are pregatit pentru acest an un buget de investitii de 200.000 de euro, suma care va folosita pentru dezvoltarea unor facilitati de productie si pentru intrarea pe segmentul marcilor proprii.


“As vrea sa lansez prima marca proprie in zona bauturilor nonalcoolice. Acum construim planul de afaceri. Produsele marca proprie depind de cel care le comanda. Cand ceri pretul cel mai mic fara a te uita la calitate, atunci produsul va fi pe masura. Vad prin marca proprie produse de calitate rezonabila la un nivel de pret redus. Marcile proprii ar trebui sa fie cam 20% din cifra de afaceri a oricarui comerciant. Undeva aici ar trebui sa ajungem si noi”, declara omul de afaceri.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri