3 / 8

Esecul din retail: exemplul Mic.ro

Unul dintre esecurile in business ale omului de afaceri Dinu Patriciu a fost reteaua Mic.ro. Cu un ritm de dezvoltare extrem de ridicat, care dupa doar cateva luni de la lansare ajunsese sa numere 228 de magazine, intr-un ritm de expansiune mai rapid chiar si decat al discounterilor avea sa se indrepte spre faliment dupa numai cateva luni de functionare. surse din piata de retail sustinand ca Mic.ro are chirii neplatite de mai multe luni in cazul multor magazine.


Mic.ro Retail, companie controlata de omul de afaceri Dinu Patriciu si care detine magazinele Mic.ro, a intrat in insolventa la inceputul anului 2012, dupa ce Tribunalul Bucuresti a admis cererea companiei de deschidere a procedurii, RVA Insolvency fiind desemnat lichidator judiciar.


Printre firmele care au cerut insolventa Mic.ro se numarau compania de taximetre Meridian, Touring Europabus - apartinand lui Dragos Anastasiu, Vel Pitar si grupul Tiriac Auto.


Pe scurt, primul magazin Mic.Ro, afacere detinuta de catre Dinu Patriciu, a aparut in aprilie 2010 in zona Dorobanti din Bucuresti, iar la finalul lui 2010 reteaua avea peste 150 de unitati fixe, precum si cateva zeci mobile (magazine pe roti, amplasate in zone aglomerate din Bucuresti si in zonele apropiate)[. La finalul anului 2010, reteaua a ajuns la 830 de magazine, pentru ca in februarie 2012 sa intre in insolventa.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri