4 / 6

Roxana Maftei - Farmacia Tei

Povestea de succes a businessurilor Farmacia Tei si Bebe Tei a inceput in anii 2003 – 2004, atunci cand Roxana Maftei si Catalin Maftei puneau bazele MamaNatura.ro, una dintre primele farmacii naturiste tip “Plafar” cu vanzari online, asta pentru ca la ceva mai mult de 10 ani sa devina un reper pentru multe business-uri din farma.

Roxana Maftei a deschis farmacia online in 2009 si datorita succesului de care s-a bucurat, a ales sa se extinda in offline; nu a mizat pe o expansiune teritoriala, limitandu-se doar la avantajul unei pozitionari strategice in Capitala, in zona cartierului Tei. In prezent, Farmacia Tei numara 5 puncte de lucru, din care unul online, iar Bebe Tei - 4 magazine si inseamna o cifra de afaceri de aproximativ 150 milioane euro, in crestere cu 50% fata de anul 2017, cand au inregistrat venituri in jur de 100 milioane euro.

Portofoliul Farmaciei Tei contine peste 35.000 de produse, iar magazinul Bebe Tei a ajuns sa aiba peste 50.000 de produse listate. “Noi nu spunem ca avem cele mai mici preturi de pe piata, noi spunem ca avem preturile corecte. Incercam sa avem la toate produsele din portofoliu un anumit adaos comercial, iar datorita diversitatii si spatiului mare, ne permitem sa avem aceste preturi”, spunea Roxana Maftei intr-un interviu acordat wall-street.ro.





Inapoi la articol

Setari Cookie-uri