4 / 6

Adina Zara - Pina Calin

Adina Zara a lansat Pina Calin acum patru ani, dar intre timp a nascut doua fetite si a lasat afacerea pe planul doi. Cu o experienta de peste 15 ani in marketing si vanzari si dupa un prim proiect antreprenorial esuat – o platforma online unde vindea produse romanesti - a relansat brandul Pina Calin anul trecut, iar rezultatele nu au intarziat sa apara.

Dupa ce a terminat cursurile facultatii de Comert din cadrul ASE Bucuresti, Adina Zara a plecat in Belgia unde a studiat marketing la Universitatea din Liege. “Experienta din Belgia m-a ajutat mult pentru ca am inceput sa vorbesc fluent engleza si franceza. Studiile de marketing international si comert electronic au fost de folos pentru ca erau axate pe studii de caz –profesorii erau antreprenori cu afaceri internationale de succes in domeniul comertului electronic si de strategii de crestere a afacerii. Mi-am facut si multi prieteni peste tot in lume: Burundi, China, Brazilia, Belgia”, povesteste Adina.

Adina s-a reintors in tara cu gandul de a pune in practica cele studiate in Belgia.

Povestea Pina Calin, AICI.


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri